Gå til innhold

Ekstremt

Babyheaven OVERTID:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye fødestøv ønskes her!!!!!!!!!!! Vært moden og har hatt åpning i 14 dager nå, og slimproppen gikk for 14 dager siden også. Veslemor ligger i sete og jeg skal føde vaginalt, og for en uke siden ble hun estimert til 4000 g. Er så utrolig lei og tung nå,vil bare ha ut go`' jenta vår nå. Tror jeg snart blir sprø her. Har hatt rier av og på siden uke 35,men det stopper opp igjen hver gang.. gjett om det er noen som er skuffet her da a???? Er 3 dager siden termin nå...... og jeg som har gått med følelse fra dag en av at jeg kom til å føde alt for tidlig... så feil man kan ta.. Noen gode tips her? sex har IKKE hjulpet. fy og fy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager siden termin her også=(

Men jeg vet verken om jeg er moden eller har åpning =S eneste jeg vet er at hodet er festet.... Ikke har jeg hatt noen vondter enda heller, og er spent på om jeg noen gang kommer til å få oppleve en kynner!!!

Ønsker MASSE fødestøv her også, og noen vondter!!!

Samtidig kan jeg jo sende litt til deg;)

*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'*Men resten skal jeg ha selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...