Mulle :) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Spilte kamp i går og fikk tidenes strekk i låret. Kom meg på jobb i natt men slet til den store gullmedalje. (jobber natt i hjemmesykepleien) Stivner bare mer og mer i låret og en intens værk. Skal på jobb i morgen natt. Men tror ikke jeg klarer det. Halter og hopper bortover her.. Ville dere brukt egenmelding på noe slikt?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 jeg hadde nok ikke brukt egenmelding pga. strekk, me jeg er sykt sta når det kommer til å være borte fra jobben:-) Hvordan gikk kampen? Fotball, antar jeg?? 11'er eller 7'er??
Mulle :) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Ja jeg hater å ringe meg syk. Men pga. jobben jeg har har jeg vel egentlig ikke noe valg. er mye opp og ned og løping og gåing. Og jeg klarer ikke bøye foten 30 grader engang :S huff får vel ringe legen kanskje. Håndball. Vi røk ut i kvartfinalen. Eller de andre røk ut da klarte jo ikke spille mer etter strekken.
mie76 Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Egenmelding!! Er veldig viktig å ikke overanstrenge en strekk. Du har jo fått indre blødninger som skal gro, om det ikke får litt ro, så gror det sent. Du skal allikevel ikke sitte helt i ro, for det som har blødd, skal også transporteres bort, og det gjøres når muskelen i bevegelse eller blir massert lett. Ellers så kan jeg si at som leder, så liker jeg dårlig at folk som egentlig er syke kommer på jobb, og gjør en dårligere jobb enn en vikar ville gjort...
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Ser nå at du har en jobb uten mulighet for å læxe'n... da stiller det seg annerledes.. ta deg et par dager hjemme, så blir det nok bedre. eventuelt; rolig jogg, tøy og massasje :-) vondt, men kan hjelpe
Mulle :) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Ja:) I tillegg har jeg 2 kjøttsår av av noen gnagsår. -fader det svir:p Tungt å begynne igjen med nye håndballsko ol:p Jaja det går vel fort over tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå