Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei hei! er det noen som skal på omvisning på KK på tirsdag??Det skal nemlig jeg noen som har erfaring med denne omvisningen? er det kjekt?
mockis me Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 helt greit=) vi var 8 par som satt og netet en god stund, var visst travelt når vi var der. Fikk titte innom både storken og føden og etter hvert tødde folk opp litt og begynte å spørre om diverse ting.Litt kult, inne på Storken henger det en tavle med kalender, der sitter de knappehullsnåler for hver baby som blir født hver dag.Enten rosa el blå.Etterpå hadde vi en liten samling der vi kunne spørre om dessverre ting.
mockis me Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 hei igjen.beklager den merkelige formuleringen min i forrige innlegg! Er visst litt distre for tiden,skriver ord som jeg sier høyt til andre osv. Og nei,kan ikke skylde på graviditet heller =) Men det var veldig greit med omvisningen da, vite litt om hva man går til og spørre om forskjellige ting som man gjerne ikke hadde komt på ifarta hos jm. Lykke til=)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 he he.. tusen takk - regner ikke med at omvisningen er sånn jeeee ... men blir jo litt spennende og d gir meg enda mer følelse av hva som snart skal skje.,, takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå