Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 var hos jm på onsdag å sf målet har gått ned.. så må på ul å sjekke hvorfor. jeg kjenner hun har vokst så det er vel mest for at hun har sunket ned i bekkenet at sf målet har gått ned. jm mente også det,men skal sjekke for sikkerhets skyld. er 34+5 i dag,å håper hun holder seg inne i allefall 2 uker til:) gleder meg til å "se" henne igjen da,håper bare alt er bra:)) nytt nick da,var firegutter_venter_jente ) men fikk ikke plass til HØYGRAVID,å det må man vettu,hehe!!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Skjønner hvordan du har det, skal på ultralyd til uken pga tverrleie og ingen vekst (eller, 1 cm på en mnd da) i SF-mål. er 36+5. Hvis hun fremdeles ligger i tverrleie betyr vel det keisersnitt for meg så litt nervøs ja! Det er sikkert ikke noe galt med babyen din. Sikkert bare sunket ned eller lagt seg i tverrleie/seteleie. Lykke til på tirsdag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå