Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 koster det å gå til jordmor? er jo gratis hos fastlegen...
All done Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Vil da tro det er gratis hos jordmor? Det var i hvertfall det da jeg gikk til ei på sykehuset for et par år siden her i Drammen. Denne gangen har jeg bestilt time hos Jorun Hesla, nå husker jeg faktisk ikke om det er Jorun hun heter til fornavn, men det er hvertfall Hesla til etternavn... Og henne har jeg hørt mye bra om så da ville jeg å gå til henne en gang... Hun finnes på Gynekologklinikken i Drammen, tlf 32 80 84 90.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 men da må man kanskje bet siden det er privat el?
All done Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Ja, du sier noe der... Tror jeg skal ringe i morgen å høre jeg... )
All done Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Snakk om å blingse liksom... Herrelighet... Jordmora heter JORUN STEINE NESSE, jeg var så sikker på at hun var gift med en lege på gyn.klinikken jeg... DO'H!! Uansett, fant ut på snartmamma at det er gratis å gå til henne!)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 hehe, var jo nesten likt da;) så bra! tusen takk for info:) hvor i drm er du fra da? langt å vei? er bare 10 uker jeg, fra konnerud
All done Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 15+1 i dag. Oppvokst på Konnerud, kommer aldri til å flytte herfra... FNIS!! Du da, hvor kommer du fra? )
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Oppvokst på "kønners" jeg og;) skulle da aldri falt meg inn å flytte herfra:) Hvor gml er du da? jeg er 82 modell. Har du barn fra før?
All done Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Hehhee, festlig...) Er 80-modell jeg da, begynner å bli gammel... Har en gutt på snart 7 år og en gutt på snart 2 år. Så her går det unna i svingene...) Har du barn eller er dette din første? Du kan godt sende meg en pm eller hva det heter da, hvis du vil.)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 hehe, så artig:) gått på svensedammen samtidig da:) min egen side funker ikke for meg nå, sendt mail for å få retta det opp. derfor jeg sign anonym nå gikk inn og endra nicket for jeg skulle spørre om noe på skravle som jeg ikke ville vise var meg, og nå får jeg ikke bytta tilbake;) Har en på 2 jeg. Snart 2,5:) hvilken barneskole sokna du til? hallermoen her.
All done Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Hallermoen her å ja... Hahhaa, dette er jo helt sprøtt! Samtidig der å da, og på Svensern...) Hvor på Konnerud bodde/ bor du? Jeg bodde på motsatt side av Hallermoen, nå bor jeg rett ved Konnerud skolen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 bodde like ved hallermoen skolen jeg. mot statoil. nå er vi bosatt på toleud:) Får jeg spørre om fornavnet ditt? mitt er katrine
All done Skrevet 19. august 2007 #13 Skrevet 19. august 2007 Okei! Tolerud er fint da, koselig sted.) Hihihihi.... Hvis jeg gir deg navnet mitt kan det godt være du vet hvem jeg er, ikke så mange som heter det...) Ikke at jeg gjorde særlig mye ut av meg på verken barneskolen eller ungdomsskolen men... Hehheheh! Men shit ævv... Fornavet mitt er Janet...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 hehe, da vet jeg hvem du er ja:) hehe, dette var artig! vi har aldri "kjent" hverandre, men tror du var noe sammen med ei venninne av meg:) nå er det ekstrem oppussing her. kommer tilbake etterpå
All done Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 ÅH!!! Hehehhe, hvilken venninne er det???? Nysgjerrig nå ja... Fnis!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #16 Skrevet 19. august 2007 reklamepause;) hun heter anne. vi er aldri sammen mer nå, men var det en god del på barneskolen. om jeg ikke husekr helt feil da. men tror det var henne som kjente deg.
All done Skrevet 19. august 2007 #17 Skrevet 19. august 2007 Hmmmm... Anne ja, fått en gutt som heter Mattis? Kan ikke komme på flere Anne i farta...) Jeg har teflonhjerne jeg da, så jeg husker ikke helt deg... Men kanskje hvis jeg ser deg en gang så kjenner jeg deg sikkert igjen!)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #18 Skrevet 19. august 2007 hehe, ikke alene om å ha teflonhjerne;) ja, det var riktig anne:) hadde jo vært hyggelig og snakket igjen:) kan sende deg em pm straks jeg får fiksa dette med "din egen side" jeg, om det er greit?!
All done Skrevet 19. august 2007 #19 Skrevet 19. august 2007 Ja gjør det du, hadde vært koselig!! ) Håper de får fiksa det snart da, kjedelig når alt ikke funker som det skal... Ha en fortsatt fin kveld da, nå er det snart leggetid her... Skolestart for eldstemann i morra, da må vi stå opp tidlig... UGH!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå