Gå til innhold

iiik..jeg har spist pepperonipølse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på pizza vel og merke..åssen er det med graviditet og slikt? er ikke så utrolig hysterisk av meg,så tenkte jo ikke over det,men så kommer vi over en artikkel i foreldre&barn som sier dette er veldig fy fy for gravide..men,også på pizza stekt i ovnen?

mener,jeg finner det da ganske sannsynlig at bakteriene da er bortkokt/stekt? stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også spist pepperoni pølse på pizza og alt er forsatt bra! Så jeg tror ikke du skal tenke på det! Synes at det har blitt litt vel mye hysteri på hva man kan spise og ikke spise!

Skrevet

Evt. bakterier dør ved steking (og frysing i etpar døgn så her spises også spekemat!)

Ta det rolig!

Skrevet

Tror nok det går heelt fint! Jeg hadde DILLA på fårepølse i flere måneder av graviditeten og ante ingenting om at dette ikke var bra før jeg leste det i det siste nr av gravid.. Ups.. Men regner no med at alt står bra til med den lille;) Er nok ikke så farlig, da hadde det vært mer opplyst!

Skrevet

Det er ikke så farlig å spise spekemat. Jeg var innlagt på føden for ekstrem svangerskapskvalme, og da fikk jeg servert spekemat. Kan ikke tenke meg jeg hadde fått det hvis det var farlig.

Skrevet

oi! ja serverer de dette på føden da kan det jo ikke ha veldig mye å si nei..det var bare så utrolig blåst opp i det bladet,så man blei en smule skremt! men på andre siden,så ska en jo leve tilnærma normalt også som gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...