Gjest illt på kukeluren Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ville du tipsa skattevesenet om du visste at noen i familie - eller si svigerfamilie, siden man sjelden elsker dem så overvettes - snøt på skatten? Eller ville du heia vilt for enhver unnaluring av penger? Ser du noen grunnleggende foreskjell mellom vanlig snyting og sveitsisk konto?Hvis du var i Diffens familie, men fjern nok til at du ikke selv profiterte, ville du kunnet tipsa?
RundLurt? Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Gi meg halve formuen, eller jeg tyster til skattefuten, og det på røde flekken hadde min beskjed blitt! hehe=0)
Gjest illt på kukeluren Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Men er det ene verre enn det andre? De fleste av de som hyler opp om Diffen er de samme som gjerne bruker svart arbeid (fra dagmamma til murer og husmaler) og kan skryte etter noen øl av hvor mye de snodde futen for. Og det er ikke så enkelt som at stakkars vanlige arbeidsfolk trenger det så veldig mye mer - det er ikke veldig mange stakkars vanlige arbeidsfolk her i landet lenger, selv om vi liker å tro det.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Ville personlig solgt svigers på øyeblikket, enten det gjaldt sveitsiske konti eller vanlig snusk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå