Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 JA så absolutt mener jeg...har en mann med liten og lurer litt på hva dere mener... Jeg har møtt en mann som har en diger en og greier ikke slippe tanken på å ha sex med han ...
RundLurt? Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hvordan vet du hvor stor kuk han har hvis u ikke har hatt sex med han?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Det kan du vel sikkert tenke deg eller ??? Har fått bilde av han da vet du.
Anne-B. Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Det er vel kanskje andre grunner enn størrelsen på pikken til mannen din som gjør at du vurderer å ha sex med han andre?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Størrelsen på utstyret er viktig for en del av den seksuelle opplevelsen. Det hjelper bra om han i tillegg eller i steden er flink på andre områder innen feltet. Liten str. på utstyret kan enkelt kompenseres ved kjøp av noen svæææære ting i gummi (eller silikon eller hva de bruker) (jeg tenker på dildo for de som ikke forsto det...) Om str. på utstyret ville være avgjørende for om jeg gikk fra mannen min...neppe.... Ser liksom endel (!) andre ting som rager over det i viktighet for å ha et godt liv sammen ....
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Forsåvidt, men teknikken er langt viktigere. En diger trenger ikke å være positivt dersom mannen ikke mestrer å bruke den riktig
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Hallo.. Størrelsen på pikken er en ting, men mottakeren kan også diskuteres:-) Noen er så slapp i lurva at det føles som et gedigent tomrom, andre igjen er så tørr at det føles som sandpapir eller at noen damer er rett og slett så forferdelig stygge nedentil at mannfolka utvikler sexsperre og kvinneforrakt:-) Jeg derimot er selvfølgelig natutlig godt utrustet, men trenger ikke å utdype det mer her inne..hehe
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Det er ikke rart damene blir tørre av deg Dr.Yppert, selv hadde jeg blitt Ms. Sahara med deg i nærheten :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Hør her. om dåsa di er tett og mangler normale safter som alle pene damer har, så er slike som deg totalt null verdt i sengehalmen. Ingen av damene mine er tørre eller har grunn til dette, men jeg tok for meg et generelt problem tjukka:-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Til din informasjon Fatso, så er jeg slank og pen og ettertraktet som sexpartner. Dog må jeg bare si etter å ha lest dine innleggog svar i månedsvis at jeg hadde blitt knusktørr av å ha en person som den i nærheten av meg. :-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Nåhh, har du blitt beskjeden på dine gamle dager? Det ligner da ikke deg, tjukken! Må faktisk si meg enig i det første utsagnet ditt, størrelsesproblematikken går vel begge veier, regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 Hør her tjukka at nå snakker vi tross alt om ekte varer:-) Jeg føler at du prater om grillpølser her... Og til anonym over her: Etter å ha lest dine innlegg i flere måneder, så synes jeg du fremdeles har en evne til å forsvare deg at du er tynn...Tipper du er så feit og stygg at til og med dildoen din blir slapp og batteriene kortslutter når den blir ført mot det soppinfiserte tørrlagte stykke som normalt er beregnet til å ha sex med...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #13 Skrevet 19. august 2007 Du kan spy ut så mye edder og galle du bare vil tjukka. Sannheten er at jeg er riktig så lekker...i motsetning til deg som har et så nitrist liv at du må dikte opp en person her inne for å få oppmerksomhet. Skjerp deg kvinne!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 Forresten Yppert. Jeg beklager det siste jeg skrev! Det er bare slik at du treffer meg på et sårt punkt hver gang du skriver nedlatende om fedme og hvor stygg vi damer kan være nedentil! Jeg har i 15 år hatt psykologbehandling for mine komplekser med fedme, kronisk sopp og at jeg rett og slett er for stygg til å ferdes ute sammen med normale folk. Yppert jeg håper du kan tilgi meg...please!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #15 Skrevet 19. august 2007 Så klart du er tilgitt tjukka, du kan jo tross alt ikke noe for at du er født stygg og er en belastning for samfunnet:-) Du er tilgitt...
Gjest Skrevet 19. august 2007 #16 Skrevet 19. august 2007 Uten seksuell kjemi, funker ingenting. Deretter har størrelsen all betydning. At du setter dette i forhold til hvorvidt du skal være utro mot mannen din synes jeg er trist da. Men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #18 Skrevet 19. august 2007 Det var ikke jeg som beklaget meg over her. Du er kvinne og jeg lar meg ikke lure tjukka. Hilsen "Sahara-tørr" i nærheten av Yppert.
Diva Muffin Skrevet 19. august 2007 #19 Skrevet 19. august 2007 Selvfølgelig spiller det noen rolle hvor stor den er. Jeg har skvist ut 4,1 kg baby fra det "området", og er fortsatt komfortabel med at ting av betydelig mindre størrelse blir stappet inn..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #20 Skrevet 19. august 2007 Beklager igjen Yppert.. vet ikke helt hva som feiler meg i kveld. Det ene øyeblikket er jeg sint og vil drepe deg, men i det andre øyeblikket så forguder jeg deg. Hadde jeg bare vært tynn og fin å se på så kunne vi kanskje vært et par, men slik jeg ser ut så vil det ALDRI skje..snuffs.. Hilsen "Sahara-tørr" både ved Yppert og alltid.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #21 Skrevet 19. august 2007 Så teit du er Yppert, alle skjønner at det er du som utgir deg for å være "Sahara-tørr" og liksom skal forgude deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå