Gå til innhold

Hvor kjøpe lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter rimelig og korthåret lammeskinn som passer til å ha i sportsdelen av vogna. Er det fks noen som vet hvordan Jysk sitt er, eller har tips om nettbutikker?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :-)

Jeg kjøpe Jysk sitt å brukte i spedbarnsperioden til snuppa. Når hun ble større kjøpte jeg nytt i større størrelse og tok Jysk sitt i sportsvognen (klippet til hullene til selen selv, fungerer veldig bra)

Det passer perfekt i sportsvogna!

Anbefales.

Skrevet

Jeg selger faktisk lamme skinn som er b-vare direkte fra garveri. Skinnene er flåtte å varme, selger dem rimelig siden det er 2.sortering. 300 kr pr stk.

Du kan sende meg en e-post om du er interesert: [email protected]

Jeg kan sende bilder av skinnene på mail om du vil. Har selv et i sportsvogna å har klipt hull til selene. Skinnene har perfekt størrelse til sports vogn.

Flere her inne på dib har kjøpt skinn av meg, å vært kjempe fornøyd.

Skrevet

Jeg kjøpte på www.nostebarn.no. de er dyre, men absolutt verdt det!!

Skrevet

Bridy: takk for tilbudet, absolutt interressant, sender deg mail om det blir aktuelt:)

Men noen som husker hvor mye det på Jysk koster?

Skrevet

Så lenge skinnet er korthåret, ubehandlet, ikke klorbleket eller noe, er det nesten ett fett hvilket du velger. Nøstebarn og Kaiser (Barnas Hage) sine er knallgode skinn, men dyre, kan anbefales, kanskje særlig til å bruke i senga, mens i vogna har vi et rimelig et fra Babyshop som kostet 299,- og er fornøyd med dette også. Dette er dog en god del mindre, så vi bruker det andre i senga, det dekker nesten hele madrassen og er så herlig å sove på :-)

Skrevet

Vi har et Nøstebarnskinn i senga og et billig fra Babyshop (299) i vogna. Det klippet vi hull til selene i. Funker i massevis det.

Skrevet

Vi har lammeskinn fra Fru Lyng og er utrolig fornøyd med det! Kostet litt, men er veldig bra! Har kjent på billigere typer og synes ofte de loer og "støver" endel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...