Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei. Håper at noen av dere som befinner seg i Oslo Vest og Asker og Bærum vil være med å trille litt utover høsten.. Vi kan jo finne et utgangspunkt der det er enkelt å finne parkering og en fin runde å gå! Noen som vil være med?
heiamagen Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg er gjerne med! Har fast trilletur med barselgruppa hver tirsdag men bortsett fra det er alle ukedager fine, men denne uka er allerede full.... reiser til Hamar torsdag tror jeg for å forberede navnefest for Nore. Bor like ved både trikk, bane og tog på Skøyen så jeg kan lett frakte meg rundt. Har bil men Nore liker kollektivt best (bilsetet er en pest og plage)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hei, Både jeg og aprilsmurfen er helt sikkert med. Vi er flere som går tur og torsdager tror jeg er en bra dag å legge seg på om det passer for de fleste. Vi har også barseltreff tirsdager. I tillegg er det babysang de onsdagene vi ikke er på treff i byen. Jeg kan bli med en gang ut i september. Akkurat nå er gubben i ferie og vi reiser muligens bort en stund.
smurfen :o) Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Selvfølgelig er jeg med på trilleur, det blir jo kjempe koselig! Jeg kan fremover, så det er bare å gi beskjed. Skal starte med barselgruppe i slutten av mnd, den ene dagen er på fredag og den andre på torsdagen. Vet derfor ikke helt hvilken dag man bestemmer seg for der. Syns egentlig det var litt sent å begynne med barselgruppe når han er 4 mnd. Men spennede blir det å se hvem de andre er. Håper vi blir en liten gjeng )
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg foreslår egentlig å ta onsdager når det ikke er babytreff på DSLouise nå i starten jeg.. Så ser vå når barselgruppene går seg til denne høsten. Alt. torsdager...
Rødtopp75 og to små Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg vil også gjerne være med. Bor nå på Haslum og så snart jeg har summet meg litt og funnet ut hvordan det fungerer med kollektivt herifra, eventuelt kvinnet meg opp til å kjøre er jeg med. Onsdager eller torsdager passer fint for meg.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Det går masse bra med busser fra deg! - T-banen må du vente ett år til før den starter å gå igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå