Gå til innhold

Dominerende sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips ang å ha dominerende sex. Mannen vil at jeg skal bli mer dominerende og hersje mer med han. Og være den som bestemmer. Noen med erfaringer eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djezzzzzzeeeeeeeeezzzzzz..hvis du er så fantasløs at du ikke vet det, så bør du heller innse at du er null verdt som sexpartner pga fantasiløs sexkunnskap og erfaring. Flytt i kloster ditt utyske av ei ubrukelig kjærring:-)

Skrevet

Spark han i skrittet til han spyr, så ber han deg aldri om noe igjen.

Skrevet

Diverre. No fekk eg mange stygge bileter festa på netthinna. Eg har framleis traumer etter å ha sett scena i Pulp Fiction der ein mann vert bunden og stappa ein ball inn i munnen på. Menn som likar å bli dominert med er for meg noko av det minst tiltrekkande eg kan kome på.

Det finst sikker nok av filmar som kan vise deg korleis du kan bli ei fortreffeleg domina (heiter det det?).

Lukke til.

Skrevet

De filmene lærer deg sikkert også å komme i kontakt med den erogene sonen alle kvinner har i halsen.. Den som gir oss serieorgasmer mens vi suger, altså.

Skrevet

Og deretter får ein nydeleg dusj med sperm i ansiktet som vi henrykte sleiker i oss, som om vi aldri har smakt noko så deilig.

Skrevet

Du kan få masse tips på www.erotikknet.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...