Gå til innhold

Hva er verdt å krangle om


Anbefalte innlegg

Skrevet

På en søndagsettermiddag som denne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, si det, jeg og min samboer har krangla om hvorvidt han skal gidde å kjøre meg til kontroll i morra, har time klokka halv ni, og han skal på et møte som han ikke må møte opp på klokka 10. Jeg er over termin og er sjuk i tillegg. Jeg kan ta buss, mener han. Tar 5 min å kjøre.

 

Så da kan dere jo krangle om hvorvidt han er en egoist eller ikke, eller om det bare er jeg som er utakknemlig og sytete.

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Han er egoist - case closed.

Skrevet

Jeg tar bare taxi jeg, siden han er så opptatt av å spare penger. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...