Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Nei, si det, jeg og min samboer har krangla om hvorvidt han skal gidde å kjøre meg til kontroll i morra, har time klokka halv ni, og han skal på et møte som han ikke må møte opp på klokka 10. Jeg er over termin og er sjuk i tillegg. Jeg kan ta buss, mener han. Tar 5 min å kjøre. Så da kan dere jo krangle om hvorvidt han er en egoist eller ikke, eller om det bare er jeg som er utakknemlig og sytete.
Gjest illt på kukeluren Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Han er egoist - case closed.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg tar bare taxi jeg, siden han er så opptatt av å spare penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå