lenej :o) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 å det va så deilig å se jonah igjen etter 5 daga i oslo.. men hatt en fantastisk ferietur, har opplevd mye, og møtt mange som eg aldri trudde eg sku få se IRL. tussi vennen - takk for meg. hatt det så herlig hos deg!!! håpe vi ses igjen en gang, om ikke så altfor lenge til. å dere er alltid hjertelig velkommen til oss her i nord. 30 "blåe" er ikke sååå ille da...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Vælkømmin hemmat ) *kos*
Tussi og gullgutten Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 30 blå er ille... men skal nok overleve, har da masse tøy:) var superkoselig at du kom:)
lenej :o) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 takk bente! :) jaaaa.... var koselig å være hos deg da tussivennen... :):)
lenej :o) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 neeeei... ble ikke å dra dit da.... sorry... får bli neste gang da? sku vært med ut på byen på fredagen da
silhah og emilie Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 å neste gang blir det trondheim sant?? har gjesterom jeg vet du snuppa ja forresten emilie sov i den nydelige koseposen i dag..er jo blitt høst nå:s men så god å varm den var:) kjempe herlig..hun likte den hun ja:)
lenej :o) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 så bra!! :) men du? sa du ikek at mamman din sku flytte til romsø? du må jo si ifra når du skal besøke ho, så kan eg kom til byen å møte deg. er jo "bare" 6 tima unna da :)
lenej :o) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2007 å der sku det jo stå Tromsø... ligg slengt i stolen min her, med ett øye på datan å ett på mini som ligg å skit her.. nei, kansje gå å ta en bæsj?
silhah og emilie Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 jo det har hun...aner ikke når jeg reiser oppover da for det er kriminelt dyrt:s men jeg skal så klart si ifra, det blir turens høydepunkt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå