rutta tutta Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Vi skal kjøpe ny bil og har lyst på Suzuki Grand Vitara. Er det noen som har erfaringer med plass til barnesete og plass til vogna i bagasjerommet ??
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 plass til det er det, men en møkka bil, den ble ikke lenge her på gården, vanskelig å selge er den og når man vil bli kvitt den!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hei! Vi er kjempefornøyde! Har hatt flere Suzukier og ikke problem å selge igjen. God plass og kjempegod kjørekomfort. En bil vi føler oss trygge i. Lykke til!
God gammel aargang - født Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg har den lange utgaven - XL7 - og er veldig fornøyd med bilen. Den har god kjørekomfort, føles trygg og rimelig i drift. XL7 har god plass i bagasjerommet, men jeg vet ikke hvordan den "korte" utgaven er. Uansett; lykke til med ny bil!
TinaP Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Vi har grand vitara og er kjempefornøyd med bilen. Forrige bil var også Suzuki, men måtte kjøpe ny da vi nå venter en liten. Greit med litt større plass. Tror ikke det er noe problem med vogn.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Jeg har en Suzuki Grand Vitara. Kjører VELDIG mye i jobben(ca.50.000 km/år), og er storfornøyd!!! Sikker og god bil. Stor Simo vogn går lett inn i bagagen, og god plass i bakseter og forran. Kan virkelig anbefales!!
rutta tutta Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Vi har vært og prøvekjørt den igjen i dag og satte en vogn baki. Da var det jo knapt plass til en bag ekstra der........ Hvor mye får dere med dere på tur ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå