Gå til innhold

Ang. bil - Suzuki Grand Vitara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny bil og har lyst på Suzuki Grand Vitara. Er det noen som har erfaringer med plass til barnesete og plass til vogna i bagasjerommet ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

plass til det er det, men en møkka bil, den ble ikke lenge her på gården, vanskelig å selge er den og når man vil bli kvitt den!

Skrevet

Hei! Vi er kjempefornøyde! Har hatt flere Suzukier og ikke problem å selge igjen. God plass og kjempegod kjørekomfort. En bil vi føler oss trygge i. Lykke til!

Skrevet

Jeg har den lange utgaven - XL7 - og er veldig fornøyd med bilen. Den har god kjørekomfort, føles trygg og rimelig i drift.

XL7 har god plass i bagasjerommet, men jeg vet ikke hvordan den "korte" utgaven er.

Uansett; lykke til med ny bil!

Skrevet

Vi har grand vitara og er kjempefornøyd med bilen. Forrige bil var også Suzuki, men måtte kjøpe ny da vi nå venter en liten. Greit med litt større plass. Tror ikke det er noe problem med vogn.

Skrevet

Jeg har en Suzuki Grand Vitara. Kjører VELDIG mye i jobben(ca.50.000 km/år), og er storfornøyd!!! Sikker og god bil.

Stor Simo vogn går lett inn i bagagen, og god plass i bakseter og forran.

Kan virkelig anbefales!!

Skrevet

Vi har vært og prøvekjørt den igjen i dag og satte en vogn baki. Da var det jo knapt plass til en bag ekstra der........ Hvor mye får dere med dere på tur ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...