Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hos en venn av oss, singel, med to voksne døtre. Han er fra SørAfrika og verdens snilleste fyr:-) Nå har han invitert inn alle oss pluss broren min, barna til søsteren min, venninner av døtrene med kjærester og et vennepar til med barn:-) Han er en ekte grillmester og jeg vet han også har laget Fava, en gresk fattigmannsrett som er laget av linser og erter og som smaker nyyydelig med kvernet pepper og rødløk til:-) Egentlig så er det jo rett og slett vegetarisk, men grekerne har hatt dette som erstatning for kjøtt når ikke pengene strakk til før i tiden:-) Artig med litt historie bak maten. Men altså, det blir nok noen saftige biffer og lekker tomatsalat, for det er han god på.......og jeg gleder meg kjenner jeg......etter all den gode maten igår, så rumler det i magen i dag, sugen på mere god mat....:-)) Ha en fin kveld:-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 høres koselig ut.å sulten ble jeg å..... kos deg masse da ;o)
Karomamma Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Å, det høres koselig ut med storsamling!! Og fava er nam-nam
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Jepp:-)) Nå må jeg hive meg rundt.....(innrømmer at jeg ligger i senga og dibber.......hihihi....litt redusert i dag ja.... Men nå skal vi snart dra så da må jeg hive meg rundt!!!!
Dailis Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Høres koselig og godt ut! Hyggelig med mennesker som ordner istand slik:) Ja, hvem er ikke litt redusert etter å ha holdt på hele natta;P Kose dere masse!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2007 Takk, vi har hatt en koselig middag. Langbord med 18 til bords, herlig mat og mye latter:-) Det rare er at jeg nå stiller i kategori "de voksne" og koser meg igrunn med det:-) Lille rosa sovnet godt innpakket i vognen i posen sin med et fornøyd smil rundt munnen:-) Masse oppmerksomhet og rocking til Supertramp....hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå