Birthen Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ikke kjøp!!!! Kjøpte i Sverige da jeg var 12 uker og var så glad for den var så fin.. MEN! De er altfor stramme og strikken ruller nedover magen hver gang jeg beveger meg. Det verste var i går. Var på langtur og måtte stoppe etter en time fordi jeg hadde så vondt i rygg og mage. Kjentes nesten ut som rier, så jeg ble skikkelig redd. Gikk på do og da jeg trakk ned buksen stoppet det med en gang! Gjett hvem som åpnet kofferten og byttet til en løs og herlig bukse... Altså: ikke kjøp disse buksene! Ser så bra ut, men er fæle!!!! Lurer på om de vil bytte dem for meg i butikken i Bergen selv om de er kjøpt i Sverige. Får spørre pent... Var i alle fall skikkelig skummelt!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg har kjøpt 2 forskjellige modeller på polarn o.pyret, en med lav strikk og en med høy strikk.. Jeg er VELDIG fornøyd med mine bukser!! Vi er jo forskjellige i fasongen, og har jo ulik smak når d gjelder andre og vanlige bukser/klær også...
løve81 Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg syns de er helt supre, men jeg liker best den med helt høyt liv og regulerbar strikk! Mulig den som slutter midt på magen blir litt ubehagelig på slutten...
des Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg er superfornøyd med mine dongeribukser fra POP. MYE bedre fasing enn bukser jeg har prøvd på andre butikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå