Gå til innhold

Operasjon av leppespalte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt det eller har barn som har hatt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke enda. skal på dagskurs nå i september.. blir operasjon innen desember tror jeg. har du vært på sånn kurs?

Skrevet

Nevøen min har hatt det:0)

Skrevet

Nybaby 2007 - ja, vi har vært på dagskurs (vi har "snakket" her sammen før om dette husker jeg..)

Sønnen min skal operers denne uken.

Jeg bare lurer på om noen vet, det står at vi skal inn onsdag og operasjon antageligvis påfølgende dag. Jeg trodde operasjonen skulle være samme dag som vi kom, men vi må altså komme en dag før.

Noen som vet hvor lenge det er vanlig å måtte ligge på sykehus etter en leppespalte?Vi fikk beskjed 3-6 dager. Har ikke lyst til å tilbringe så lang tid på sykehus, jeg hater nemlig sykehus, og å måtte ligge der alene uten sambo gleder jeg meg virkelig ikke til...

Hvor lenge må han faste før operasjonen?

Gruer meg ganske mye nå egentlig, har ikke merket det før nå de siste dagene hvor operasjonen plutselig står for tur...:-(

Skrevet

Snakket med en av di på telefonen og hun sa at man skulle faste 6 timer før hvis barnet fikk mme og 3 timer før hvis barnet fikk mm.

Det går jo ann å spørre om mannen din også kan sove der hvis dere betaler ekstra da. hvis det ikke ligger flere på samme rom da, gjør vel kanskje det.

Det er jo sikkert litt betryggende å være på sykehus di første dagene og di får vel kanskje også endel smertestillende.

Skrevet

Lykke til forresten! Kan jo tenke som så at når denne operasjonen er ferdig er alt over:)

Skriv gjerne om hvordan det gikk når alt er over og dere er hjemme igjen. Hvordan du synes det var på sykehuset o.s.v. gleder meg ikke akkurat jeg heller. Gruer meg til di nervene du sikkert sitter med nå dagene før.

Men det går jo sikkert kjempe bra. Di er jo kjent for å være så flinke.

Skrevet

Jepp - jeg skal skrive til deg hvordan det går (rop på meg om jeg skulle glemme det da..)

Gleder meg til det er over ja, men det går sikkert bra, legene er jo så flinke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...