Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ved gjenntatte mange soppinfeksjoner, (der sambo er grunnen - behandler seg ikke lenge nok....) Kan man bli imun mot canesten? Har også prøvd pevaryl, men den likte jeg ikke så godt... Kan lactal hjelpe meg dersom jeg er fri for sopp? Dvs.. vanskeligere å få det tilbake?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Ja, man kan bli imun. Hvorfor ikke si til sambo å behandle seg lenge nok?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Jeg har sagt det til han at han skal behandle i allefall 3 dager etter symptomfrihet, men det har han veldig vanskelig for! Behandler bare til sympomlinding han... Lurer på om jeg fikk banket litt vett inn i skallen på han nå i dag (fikk symptomer igjen etter en runde i går....) Og det er alltid han som får symptomer først nå.. Tidligere var det omvent... Så da må jo jeg være frisk før han smitter jeg igjen? (har ingen symptomer ennå heller, men siden han har fått det igjen må jeg jo til pers uansett...=( )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Da kan jo du behandle ham, og dere kan bruke kondom de nærmeste ukene.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Ja kondom skal vi bruke fram til vi bestemmer oss for å prøve nå framover.... (han liker svingen, men jeg orker ikke usikkerheten, derfod kondom uansett framover! ) Skal nok stå der med tuben når jeg er hjemme ja! hehe... Jeg starter på jobb før han står opp så er vanskelig på morningen da.. men ettermiddag og kveld skal jeg rekke.. hehe
*Vetlis* Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Bare en liten ting.. man kan faktisk få sopp av kondom også! Det går også ann å bruke sopp middel som glidemiddel, sikkert ikke dumt når det står på som værst :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå