Gå til innhold

Angående soppinfeksjon og canesten...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved gjenntatte mange soppinfeksjoner, (der sambo er grunnen - behandler seg ikke lenge nok....) Kan man bli imun mot canesten? Har også prøvd pevaryl, men den likte jeg ikke så godt...

 

Kan lactal hjelpe meg dersom jeg er fri for sopp? Dvs.. vanskeligere å få det tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ja, man kan bli imun. Hvorfor ikke si til sambo å behandle seg lenge nok?

Skrevet

Jeg har sagt det til han at han skal behandle i allefall 3 dager etter symptomfrihet, men det har han veldig vanskelig for! Behandler bare til sympomlinding han... Lurer på om jeg fikk banket litt vett inn i skallen på han nå i dag (fikk symptomer igjen etter en runde i går....) Og det er alltid han som får symptomer først nå.. Tidligere var det omvent... Så da må jo jeg være frisk før han smitter jeg igjen? (har ingen symptomer ennå heller, men siden han har fått det igjen må jeg jo til pers uansett...=( )

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da kan jo du behandle ham, og dere kan bruke kondom de nærmeste ukene.

Skrevet

Ja kondom skal vi bruke fram til vi bestemmer oss for å prøve nå framover.... (han liker svingen, men jeg orker ikke usikkerheten, derfod kondom uansett framover! ) Skal nok stå der med tuben når jeg er hjemme ja! hehe... Jeg starter på jobb før han står opp så er vanskelig på morningen da.. men ettermiddag og kveld skal jeg rekke.. hehe

Skrevet

Bare en liten ting.. man kan faktisk få sopp av kondom også!

Det går også ann å bruke sopp middel som glidemiddel, sikkert ikke dumt når det står på som værst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...