Espoir Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Føler meg skikkelig god i pelsen etter en skikkelig trimtur på fjellet, i regnet. Har dusjet og fått på meg rent tøy og venter på at barn og mann skal lage pannekaker og rydde stue og kjøkken. Ikke mange følelser slår den jeg har nå. Flere som føler seg vel etter treningsøkt i dag?
prekæs Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 20000 på skrittelleren. Med mann som turkamerat og en liten tass i vogn. Nå skal jeg snart fylle opp kaloriforbruket mitt med lammelår:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Wow.... så flinke dere er! Jeg har vel brukt ca 0 kcal og sikkert tilført alt for mange.... Jenta vår og jeg har laget vafler og vi har spist middag med pommes frites ved siden av.... Huff...hehe MEN.... i morgen skal jeg starte et nytt og bedre liv...tror jeg.. ;o)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Som alle andre dager? Har du ikke noe liv, eller?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Jeg vil understreke at spydigheten mest av alt bunner i endeløs misunnelse.
Diva Muffin Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Jeg har vært ute 1,5 time med lille i vogna. Så blir det 2 mil på sykkel senere i dag. Veldig hysterisk slanker om dagen.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 NOPES, ikke i dag og ikke i morgen heller. men på tirsdag er hverdagen på igjen og da er det på treningsstudio i dag har jeg fått i meg en kraftig biff på steak house! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå