Gå til innhold

når merker dere bevegelse ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter nr 4 og merker ikke noe og er 15+0 i dag ..... snufs ... minnes da og huske jeg merket sist i uke 14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nummer tre og merket ikke noe før uke 17. Med nummer to merket jeg det i uke 13. Kommer nok snart!

Skrevet

ja får hope det...heldigvis så skal jeg på ul i morgen da hos gyn legen min ... hoper på å se en aktiv liten spire da tvi tvi

Skrevet

tror du kan slappe halt av... det kan hende morkaken ligger foran og da virker den som en airbag, og gjør at det vil gå litt tid før du merker sparkene

 

 

Skrevet

jeg merket nummer to i uke 13 :-)

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 16 i forrige svangerskap og i uke 12 denne gang.

Skrevet

Eg ventar nr 3 og er 16+4. Har berre såvidt begynt å kjenne litt, så vi må nok berre smøre oss med tålmodighet:)

Skrevet

ja vet ... men satser på at ting føles bedre i morgen etter ul ...... skal på ul kl 13 så da ser jeg jo ..var på ul i uke 8 ..da var alt i alle fall bra

 

Skrevet

Er i begynnelsen av uke 13 og har kjent tegn til liv de siste dagene.

 

Med førstemann begynte det vel uke 14-15, og kjente sparkene utpå magen 18+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...