Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jeg venter nr 4 og merker ikke noe og er 15+0 i dag ..... snufs ... minnes da og huske jeg merket sist i uke 14
Birthen Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg venter nummer tre og merket ikke noe før uke 17. Med nummer to merket jeg det i uke 13. Kommer nok snart!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 ja får hope det...heldigvis så skal jeg på ul i morgen da hos gyn legen min ... hoper på å se en aktiv liten spire da tvi tvi
kazy Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 tror du kan slappe halt av... det kan hende morkaken ligger foran og da virker den som en airbag, og gjør at det vil gå litt tid før du merker sparkene
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 jeg merket nummer to i uke 13 :-)
2 søte småpiker Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg kjente liv i uke 16 i forrige svangerskap og i uke 12 denne gang.
Buick Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Eg ventar nr 3 og er 16+4. Har berre såvidt begynt å kjenne litt, så vi må nok berre smøre oss med tålmodighet:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 ja vet ... men satser på at ting føles bedre i morgen etter ul ...... skal på ul kl 13 så da ser jeg jo ..var på ul i uke 8 ..da var alt i alle fall bra
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Er i begynnelsen av uke 13 og har kjent tegn til liv de siste dagene. Med førstemann begynte det vel uke 14-15, og kjente sparkene utpå magen 18+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå