Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Altså bajserutina mi! Jeg bajser alltid på mårran,enten før eller etter frokost. Sånn er det alltid,og har vært det hele svangerskapet. Men,så igår,så fikk jeg ikke bajsa før på ettermiddagen,og dermed ble hele greia forskøvet! Fikk selvsagt ikke bajsa før etter 24 timer fra sist gang,hvilket vil si nå i ettermiddag igjen. Faen heller! Skal jeg bli en ettermiddagsdriter nå,liksom?!?! Kommer jeg alltid til å måtte bajse på ettermiddagen heretter? Hvordan skal jeg få reversert dette??? Noen tips??? Jeg er despo her! JEG VIL BAJSE PÅ MÅRRAN!!!!!!!!!!! Toilet-queen
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Da bøtter du innpå avføringsmidler før du legger deg i kveld, så kommer du deg nok på do i morra tidlig skal du se Ingenting å bekymre seg for!!! Hahahahaha...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Åhhhh....kjipt!! Men drit nå i det ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hei igjen! Vil bare informere dere om at i mårrest var alt tilbake til det gode gamle,jeg er nybajsa og nå skal jeg spise frokost! (det ordna seg visst av seg selv,fiiine kroppen) Ha en strålende dag,dere! Toilet-queen
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Du må jo være mann da. Kun menn som har sånne bæsjerutiner:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hehehe,nei,er jente! Er jo supert å vite når en må på do,vel! Greit å få tømt seg på mårran,så er man lett og fin i kroppen hele dagen,og man slipper å uroe seg for å måtte bæsje på jobb,mens en er i byen,på besøk etc etc,for det har en unnagjort før dagen begynner! Du er bare misunnelig,du! Toilet-queen
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Min kjære har slutta å bomelomme hjemme, så han gjør det bare på jobben:( Så nå har jeg ingen å skylde på når det lukter på doen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå