Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jeg synes puppene mine er grusomme.slappe og dvaske,helt myke deiger.grusomt. jeg er bare 22 så har ikke lyst å føle meg 20 år eldre:/ vet man burde vente til man er ferdig med å få barn,men er jo nå man lever og vil føle seg fin, i forhold til når man er 40 og kanskje ikke bryr seg? hva synes dere? fint om noen forteller hvordan operasjonen gikk hvis noen har prøvd det.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg har tenkt masse på det jeg, Kommer nok til å gjøre meg fort ferdig med å få unger, så da kan jeg gjøre det etterpå. Er 20 år no, og som du sier så vil jeg ikke føle meg som gammel når jeg ser på puppene mine... Størrelsen på puppene mine er litt for stor, så innlegg er ikke aktuelt for meg. Kunne også tenkt meg å høre litt fra noen som har gjort dette`?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 hei! jeg har det på akkurat samme måte! selvom mine har blitt litt bedre etter hvert kommer de aldri til å bli slik de var eller slik jeg ønsker at de skal være! og jeg er bare 19! :S puppene mine ser ut som puppene på ei 65 år gammal kjerring bokstavelig talt altså! har søkt hos legen men fikk avslag så jeg må nok bare finne meg i detta til jeg er ferdig med barn og til jeg har råd til å punge ut for det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå