Gå til innhold

Hei jenter:) Ang forlover....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var deres forlover med på å gjøre\planelegge? Skal sette meg ned med forlover en dag, og snakke om hva vi skal planelegge i lag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forloveren min bor laaangt unna her så hun har ikke fått noen spesielle oppgaver.. Hun har holdt utdrikningslag for meg da, etter mine ønsker :-)

Utover det, har vist henne alt underveis. Tatt bilder av det jeg har kjøpt inn av kjoler, smykker etc..

Hun skal være her dagen jeg gifter meg, hjelpe meg med kjole og roe nervene :P

Hun skal passe på ringen under seremonien, og sørge for at jeg ser bra ut hele dagen med tanke på sminke og hår. Og passe på at jeg får i meg nok vann :-)

Syns i grunn ikke forloverne trenger noen spesielle oppgaver i forkant egentlig... men om hun hadde bodd her hadde hun nok villet hjulpe meg med noe mer.. Vet i grunn ikke..

Skrevet

hei hei!

Har selv nettopp vært forlover, å jeg bor langt unna, men kom ei uke før brylluppet for å hjelpe til. Jeg holdt utdrikningslag, kjøpte inn ting til "something old, something new, something borrowed and something blue"

I tillegg så hjalp jeg til med det hun trengte hjelp til , sette sammen sanghefter, pynte bordene, få tak i nødvendige duker å pynt, å var selvfølgelig med på den store dagen å roet henne ned, fikk på henne kjolen, å alt det som skulle til:)

Håper dette hjalp deg :)

mvh

Skrevet

ok. Takker....:)

Dere som har forlover i nrheten da? Hvordan er det med dere? He de de samme oppgavne?

Skrevet

Hei, min forlover bodde og langt unna, saa hun hjalp til mer paa selve dagen..

Men minn manns forlover hjalp til mer, med henting av ringer hos gullsmeden, henting av dress, samt aa levere brylluppspapirene til tinghuset etter at vi gifta oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...