Gå til innhold

noen fler som vasker og rydder hele tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg er hjemme så gjør jeg ikke noe annet! hehe jobber ikke for tiden men er bare i 33+5 da.... trur jeg har litt pannikk for at victor skal komme, så er d rotete eller møkkete i leiligheten. har plutselig blitt skikkelig perfeksjonist! alt må være helt plettfritt.. er d bare jeg som er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, har det sånn jeg også. har blitt sykmld da jeg egentlig jobber som anleggsgartner, og det er ikke akkurat lett og sitte på huk eller jobbe med vibrerende og støyende maskiner..

iallefall; jeg har aldri vært spesielt ryddig av meg, men nå ser leiligheten vår helt plettfri ut, og så fort jeg ser ett støvkorn er det fram med mopp ol.

det jeg ikke kan ta, som å vaske dusjen eller da jeg må ligge på knær eller jobbe med sterke kjemikalier, pisker jeg rundt samboeren min. stakkaren får aldri fred;)

men rent skal det være!;)

har sikker noe med redebygging å gjøre.

Skrevet

Send over litt ryddemani til meg da! :) Sukk, det er så rotete her.....

Skrevet

Jeg har også blitt sånn, alt ser rotete og skittent ut for meg.

For noen uker siden ryddet og vasket jeg hele tiden syns jeg, men nå har jeg begynt på skolen igjen og har litt mindre energi til å vaske og rydde.

Men jeg ergrer meg like mye *hihi* Ikke likt meg!

Skrevet

Jeg har det sånn, må vaske og rydde hele tiden (nesten). Men det virker som en mani, jeg styrer sånn på at jeg blir sliten og har bekkenløsning fra før og det ender jo med tårer for jeg har så vondt. men jeg klarer ikke slutte. Det går en da så føler jeg det ser helt forfedelig ut, jeg kan jo rydde støtt. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt jeg..;o)

Skrevet

Huset mitt ser ikke ut. Men jeg har ikke hatt ork til å vaske og rydde på flere uker. Det må mannen min ta seg av...

Skrevet

Synes dere med rydde og vaskemani kan komme hjem til meg for jeg blir bare latere og latere og jeg har ingen unnskylding med bekkenløsning eller noe jeg. Blir bare lat og trøtt, blææææh :-)

Skrevet

jepp, må liksom gjøre noe hele tiden. og har fått det for meg at vaskerommet må være så og si slika for klær den dagen jeg lander inn, så nå vasker jeg nesten tomme maskiner, sånn at jeg holder det unna hver dag. Har en uke igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...