Shabby Cheap Chic Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 ...så jeg får begynt å trene etter pilates dvden jeg har liggende her.. SKAL begynne i morra.. Bare jeg som er treg med å begynne å trene eller?
6Ymamma Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hei! Jeg har hund så jeg MÅ trene hver dag. Men jeg skulle ha hatt mere info om hvordan man trener rompa, den må strammes litt mere opp. Har du noen tips?=) Huff, vanskelig å komme seg opp av sofaen ja etter en lang dag med div arbeid. Men avtal trening med ei venninne! Da er dere to om det, kanskje blir det mere gøy å da! Det gjorde jeg i dag, funker som bare det hehehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Pilates skal jo stramme opp hele kroppen... Men å stå på knærne med hendene i bakken og løfte beinet og strekke det ut skal vel hjelpe.. hvis du skjønner..? hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Aner ikke jeg men det er helt sikkert noe på den pilates dvden min... skal begynne i morra.. tar bare 20 min på en økt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå