Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 da begynner skolene her.skal bli godt å få noen timer for seg selv om dagene...er utkjørt jeg,hehe. lille klompen er i megaform.sitter endelig selv,og ellers hoftevrikker han seg overalt.å da mener jeg overalt..ingenting får være i fred her ;o) nye ord kommer ramlende.å da vi var på tivoli fredag hørte vi," oh dæ..." håper det betydde "å,der" ;o) jeg har tenkt mye siden jeg fikk vite om lurebabyen som kommer. er redd for å glede meg,være glad..men jeg mista den vonde klompen i magen da ;o) så jeg tenker at denne damen blir like tussete for denne krabaten,som jeg var/er for englegutten vår.ingenting kan erstatte det jeg følte for han nei.men det skal bli skummelt å bli mormor igjen... men har allerede titta på ting jeg vil strikke,hehe. tenke seg til,en ny liten kosebaby på nyåret !! nå kjenner jeg å at jeg har lyst å komme meg i skravleform igjen.så søk dekning fremover !!! ha en finfin søndag da ;o) klem
Maud Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Det er godt når alle rutiner kommer på plass igjen. Jeg gleder meg også til i morgen, av en eller annen grunn er det mer slitsomt å være hjemme alle sammen enn å jobbe ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Ja, imorgen er det tilbake til hverdagen for tenåringene her i huset, og lille rosa begynner i barnehage:-) Det blir spennende! Fjortisen skal nok ha godt å komme seg i seng i normal tid på kvelden igjen;-) Ha en flott uke!
Karomamma Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Bra at skravleformen kommer, fyr løs!!! En fin søndag til dere også
Gummelillan Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Hverdager er en fin, fin ting! Flere som er glad i de faste gode rutinene. Og ungene i "offentlig forvaring" ;-) Merker på eldstejenta disse siste dagene at hun nok begynner å bli rastløs og er klar for å gyve løs på ny lærdom og nye utfordringer. Og i morgen skal minstejenta i barnehagen igjen. Da erklærer jeg alle vannkoppene fredfulle altså for nå er jeg møkkalei av å være hjemme med syke barn. Har jo vært mer hjemme i august enn på jobb, jo.... Godt å høre at skravleformen begynner å komme da. I går kveld var nok stilleste kvelden på DiB ever. Tror jeg bare må innse at jeg er den eneste her inne som ikke har noe liv... ;-))))
Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 ja,skal bli godt å få livet i rett gjenge igjen.er møkklei,for å si det mildt,hehe... men gruer til klokkeringingen.... jeg har å en følelse av å ikke ha mye liv =) sitter her,for meg selv å suller...skriver mld med idefix,det er eneste kontakt med omverden for tiden.så jeg får vel krype ut av hula jeg har laget meg. håper vannkoppene finner et annet sted å bo,så du slipper mer tull nå. her har jeg ikke hatt barnesykdommer i hus siden eldste var 4 år !! da var det vannkopper.ellers har vi ikke sett snurten av noe slike ting.
dritgrei hei hei! Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 at skravleformen er på veg tilbake er veldig koselig godguttklatten!! Så godt at den vonde klumpen er borte........det er sterke ting du opplever! Drømmen om hverdagen kan jeg kjenne igjen. Dritgreigutten hadde sagt til mormor midt på sommeren her at han gledet seg til de vanlige dagene, og det gjør jammen jeg også... i morgen er det nok en litt uvanlig dag for han skal opp i andre og da er det nytt sytem på skolen, så det blir som å begynne enda en gang... det er stas! men så kommer dagene, akkurat som du lengter etter litt ro, så gjør jeg det samme... denne høsten skal jeg bare kose meg, og jeg gleder meg veldig!
Natteravnen* Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Kjekt å lese at du er på vei til skravleform igjen, vi blir nok litt meir aktive hele hurven her inne no når dagane blir litt `normale` igjen. Her i huset fikk eg omsider høyre at det kanskje var greit å startepå skule igjen, får håpe det varar ei stund! Koselige nyheiter utpå nyåret for deg. Ha ei flott veke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå