mamman til gogutten Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Dette er jammen ikke noe godt nei, noen som har prøvd noe som kan hjelpe?
4barns mor Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Har hørt at melk skal hjelpe.. Men jeg vet ikke sikkert om det gjør det.
Gjest mphs Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Gavison fra apoteket eller loveharts sukkertøy.
strekkmerketrollet Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 melk hjelper av og til synes jeg... Så tar jeg LINK (tyggetabletter kjøpt på apoteket), åsså hjelper det med Love Hearts
mine små alver... Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Hei, Banan er visst det eneste som duger:) lykke til.
petite fleur Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Hold deg unna stekt og krydret mat(spesielt om kvelden), brus, sukker, kaffe og sjokolade. Drikk MASSE vann. Ligg med hodet høyt om natten, jeg har henta meg to ekstra sofaputer;) Kjøp flytende guffe mot halsbrann (husker aldri hva det heter) på apoteket, funker bedre enn tabeletter. Jeg er en av de som får ekstrem halsbrann av nettopp banan, så det har jeg kutta ut for lenge siden, men prøv deg fram.....
Gjest Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 jeg FÅR halsbrann av lovehearts... men nyco hjelper godt:)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Gravison er halbrann tabletter for gravide, kjøpes på apoteker. Hjelper kjempe masse... Ikke bruk Link, det er ikke bra for gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå