Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 og det var så vellykka Han satt rolig og så på filmen. Vi så på familien robinson. Kjempe morsom film. Så der satt han da, med popcorn og greie, mens han stirret på skjermen. En ekte kinogutt Men mot slutten ble han litt rastløs, og begynte å stå opp og ned i setet sitt. Men han syns det var så gøy, og sa det hele veien hjem Vi skal nok på flere kinoturer, for det likte han kjempe godt.
Hot Midget ! Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Sååå kjekt:) Jeg var selv på kino med jenta mi første gang da hun var 1,5 år. Hehe..Vi så "over hekken" og det var vel egentli mer en unnskjyldning for at jeg og kjæresten skulle se den";) Hun likte det hun så,men sovnet fort på fanget..hehe Var der igjen da hun nettop var blitt 2 år, såg Elias og kongeskipet, da begynte hun å hylgrine for noe "skummelt" skjedde med Elias;) Hehe Blir 3 i januar,så tenkte prøve igjen snart:) Hun ser litt film i helgene og hun elsker det!!
WP-TLogPeanut Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Ååå så koselig Gleder meg til jenta mi blir større og kanskje får litt ro i kroppen til å finne på slike koslige ting Bra han satte pris på det da
Singelmamma og banden Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 3-4 år er en super alder å få være med på kino for første gang på :-) Eldste var 3 år og vi så nasse nøff. Den var fin for voksne også ;-) Ho i midten har ikke fått være med enda, mest pga nykomling i familien.Men det blir, hadde lyst å ta ho med på mummitrollet, men jeg har ikke funnet noen kino her den går på nå.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Så morsomt da. Vi var å også å så den filmen i helgen. Guttungen er 2,5 år. Satt seg noen ganger på fanget når det var litt skummelt Men han satt så fint med snopet og popcorn å koste seg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå