Gå til innhold

Var på kino med 3 åringen min idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det var så vellykka :) Han satt rolig og så på filmen. Vi så på familien robinson. Kjempe morsom film. Så der satt han da, med popcorn og greie, mens han stirret på skjermen. En ekte kinogutt :)

Men mot slutten ble han litt rastløs, og begynte å stå opp og ned i setet sitt. Men han syns det var så gøy, og sa det hele veien hjem :)

Vi skal nok på flere kinoturer, for det likte han kjempe godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå kjekt:)

Jeg var selv på kino med jenta mi første gang da hun var 1,5 år. Hehe..Vi så "over hekken" og det var vel egentli mer en unnskjyldning for at jeg og kjæresten skulle se den";) Hun likte det hun så,men sovnet fort på fanget..hehe

Var der igjen da hun nettop var blitt 2 år, såg Elias og kongeskipet, da begynte hun å hylgrine for noe "skummelt" skjedde med Elias;) Hehe

Blir 3 i januar,så tenkte prøve igjen snart:) Hun ser litt film i helgene og hun elsker det!!:)

Skrevet

Ååå så koselig :D

Gleder meg til jenta mi blir større og kanskje får litt ro i kroppen til å finne på slike koslige ting :D

Bra han satte pris på det da :)

Skrevet

3-4 år er en super alder å få være med på kino for første gang på :-) Eldste var 3 år og vi så nasse nøff. Den var fin for voksne også ;-) Ho i midten har ikke fått være med enda, mest pga nykomling i familien.Men det blir, hadde lyst å ta ho med på mummitrollet, men jeg har ikke funnet noen kino her den går på nå.

Skrevet

så koselig da =)

høres ut som en fin dag!

Skrevet

Så morsomt da. Vi var å også å så den filmen i helgen. Guttungen er 2,5 år. Satt seg noen ganger på fanget når det var litt skummelt

Men han satt så fint med snopet og popcorn å koste seg masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...