Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Delillos med Nå lever den av seg selv Har fått helt dilla på den. Begynte å gråte første gang jeg hørte den (Hormoner vettu) Kjempe feelgood sang, som allerede er lagra inn på mp3spilleren som jeg skal ha med på fødselen Å jeg som egentlig ikke liker Delillos så godt.....men men.....blir i kjempe godt humør hver gang jeg hører denne ihvertfall
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 når du sover av CC Cowboys. det er faktisk sangen til sambo og jeg;) den er skikkelig behagelig
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Teksten til Nå lever den av seg selv Nå lever den av seg selv Tekst & Melodi: Lars Lillo-Stenberg Jeg gjorde det med vilje Men jeg kan'ke helt forstå det At det virkelig er min skyld at magen din er stor For jeg var nesten sikker på At noe var i stykker Slik at jeg nok ikke Kunne gjøre magen din stor Det dreier seg jo bare ikke Om noen vanlig mage For nå lever den av seg selv Og bestemmer sine egne sprell I min egen mage Er det mange rare følelser Som er veldig nervøse Nå som magen din er stor Forstår jo ingenting Ha'kke kjøpt noen giftering Nå sitter du ved siden av meg Med en mage som er stor Og jeg føler meg stolt Og jeg føler meg rar Når jeg ser på deg Og den magen du har For der er en som vil gi et svar På hvordan det vil bli å bli far Det er'ke rart at man føler seg dum Når man er mann For det som jeg har gjort med deg Det går ikke an Det fins mange folk som lager Ingen søte store mager Dette er så store plager Det fins hjerter som blør Og jeg håper hele tiden At alt skal gå så bra For jeg orker ikke hate Denne sangen til jeg dør
Miss L å di Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 ntåååå... hvor finner jeg denne? hvilket album er den på?
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Den er på albumet: Festen er ikke over - Det er kake igjen 20år med delillos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå