liten frøken ventes i mai:) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hadde en sa for litt over 14 dager siden. Kan derfor stemme at jeg har EL nå (men ikke pos. el test). I natt våknet jeg av sterke stikkende smerter i siden. Har pleide å kjenne EL på det stedet og med lignende smerter, men nå var det mye mye sterkere smerte. Lurte på å reise til legevakten, men ventet for å se om det gikk over, og det gjorde det heldigvis. Noen andre med lignende erfaring? Bekymret meg litt, ford jeg fikk ikke noen ultralyd etter sa, og begynte å lure på om det var noe igjen der inne. ??
bitteliten24.06 Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hei Jeg har nettopp hatt en sa og det er 8 dager siden, vi venter ikke på neste mens. og hopper likeså godt i det..hehe vi er litt utålmodige:), men tester el nå og kjenner at den er i annmars , og har litt svake el tester, så det kan hende at du har hatt el for en uke siden og du kansje kan være gravid igjen:)!! Tenkte bare på det og håper for deg:O) Jeg vil bli gravid igjen fort og håper det går fint denne gangen, var bare 5 uker på vei.... Lykke til!!!!!!
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Takk for svar. Oi, tenk om det er som du sier? Testet jo ikke el forrige uke. Kanskje den var der da? Legen sa det bare var å sette i gang, så det har vi gjort;) Det hadde jo vært en langt mer positiv forklaring på smertene enn det jeg har forestilt meg av trøbbel i eggleder, og operasjon osv. (Litt flink til å tenke negativt, he he) Jeg mistet også veldig tidlig, så kanskje syklusen ikke har blitt rotet til så mye? Krysser fingrene for oss at det ikke tar så lang tid, og selvfølgelig at det går bra denne gangen. Tror det er veldig sjelden det går galt to ganger. Lykke til!
bitteliten24.06 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hei igjen hvordan går det med deg i dag?? Du må tenke positive tanker og jeg håper virkelig at det er en liten spire der:) Hadde vært koselig for deg det!!!! Jeg også tror at det sjeldent går galt 2 ganger. Håper selv om el nå, jeg kjenner smertene kommer for jeg blir alltid litt øm i siden når det nærmer seg:) Håper virkelig det sitter her snart også!!! HA en fin dag, og håper å høre fra deg:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå