Gå til innhold

Noen som har hatt en SA og prøvd ett år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd å bli gravid i ett år og hatt en SA? hadde vært litt hyggelig å kunne fulgt hverandre... så man ikke føler seg så alene.. Er så lei nå at jeg aldri blir gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Jeg har prøvd å bli gravid en stund... Vi prøvde i 1 år før spira endelig satt, men mistet dessverre i 12. uke. Nå er det snart 1 år siden SA... Håper det snart sitter en spire hos oss begge!

Er det lenge siden du mistet?

Skrevet

Hei;) har prøvd å bli gravid siden juli ifjord, mistet i oktober 5uker på vei. Så det er en stund siden. Hva får deg til å holde motet oppe? Jeg er så lei av å få mensen hver mnd. Er i kjempegodt humør når jeg har EL men blir i dårlig humør når mensen kommer... Tror jeg stresser litt med å bli gravid kanskje derfor jeg ikke blir det...

Skrevet

Jeg holder motet oppe ved å tenke på at vi har fått det til en gang, og at vi derfor sikkert får det til igjen. Jeg blir alltid kjempelei meg når TR kommer på besøk, men klarer etter noen dager å se fremover mot nye muligheter... men jeg begynner å bli rimelig lei nå... har skjedd fint lite etter at vi mistet i september i fjor. Vi har prøvd siden juni 2005.

Hvis du er på MSN kan du legge meg til. Jeg er [email protected].

Så kan vi holde kontakten ;)

Skrevet

Da skal jeg legge deg til på msn neste gang jeg er der;) Har du prøvd noe annet for å bli gravid? noen kjærringråd eller lignene? Jeg har begynt med progesteron krem nå, prøvd hostesaft før EL og drikker grapejuice... første mnd jeg prøver disse tingene.. så blir spennende å se 10 dager til g\jeg skal ha mensen

Skrevet

Jeg har vel testet ut de fleste råd jeg har kommet over.... He, he... Hostesaft, pute unner rumpa, sex annenhverdag, sex hver dag, akupunktur, refleksologi, progesteronkrem ++++ ;) Jeg har IKM i morgen... testet negativt i dag - så jeg har ingen tro på at det har klaffet denne mnd heller ;(

Skal følge med på IKM listen for din uke og se hvordan det går med deg ;)

Skrevet

takk for svar;) vi får følge med på hverandre så håper jeg det klaffer for oss begge og at spira sitter snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...