Gå til innhold

Flere her inne som er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdige med middagskvilen eill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middagshvil? Vi som er unge og spreke har ikke behov for å benytte slike hjelpemidler for å karre oss igjennom dagene, vet du :)

Skrevet

Ikke alle som ligger å hviler hele dagen heller tjukka:-) Syntes tydelig at du skrev at du var ung og sprek..hehe.. Tårnfrid! Dette er ord psykologen din vil at du skal leve etter, men alle her inne vet at du er så stor i rompa og sitter klistret til sofaen hver dag pga vakumet mellom fisringen din og sofaen:-)

Jeg derimot har vært ute nesten i hele dag å fått ut litt hyperaktiv energi som har hopet seg opp i løpet av natten:-)

Skrevet

Hyperaktiv energi? Hehe, har du drømt om Vibeke Sæther eller Cowboy-Laila igjen, nå da? :) Du sikter for høyt, vennen! :)

Skrevet

Var nok andre ting som forårsaket min hyperaktivitet tjukka:-) Noe du ALDRI vil forstå alikevel:-)

Skrevet

Du bør ikke undervurdere mine empatiske evner, bolla :) Hadde det ikke vært for dem ville stått fullstendig uten behandlingstilbud både for dine fysiske og psykiske skavanker, det vet du godt! :)

Skrevet

Vel tjukka. nå løper ikke jeg ned dørene til lipidklinikken hver uke for å fjerne lagvis fett slik som du gjør...Ikke rart du kjenner til de ulike helsetilbudene Norge kan by på:-)

Skrevet

Døhhh, du vet da meget godt at en person i min stilling faktisk er nødt til å ha oversikten over helsetilbudene i landet, kun for å hjelpe slike stakkarslige, bleikfeite, asosiale herpesbefengte menn som deg :) Syns du skal være forsiktig nå, husk at jeg har makt til å kutte ned på bamsemumsrasjonene dine, og det ville du vel ikke like, vennen? :)

Skrevet

hehe. den eneste måten du kan stoppe bamsemumsleveransene til Trøndelag på er så klart å utføre et blodig angrep på den stakkars uskyldige sjokkotransportøren til Freia Sjokkolade.. Skal så klart tipse Freia og Nidar om at jeg mulig har satt griller i det glupske og forstyrra hodet ditt:-) Som sagt tidligere så bør nok du tjukka være forsiktig med å antyde ordet makt hos en slik person som meg..hehe.. da jeg med en liten telefonsamtale lett kan få deg innlagt der du hører hjemme på lukket post iført tvangstrøye og bamsemumsforbud:-)

Skrevet

Ville ikke ringt verken Freia eller Nidar dersom jeg var deg, tjukken :) Dommen du fikk på deg forrige gang du "kontaktet" (les: brøt deg inn i Nidars lokaler og forsøkte å smugle inn din egenkomponerte oppskrift på "bamsemums med navlelo-og nugattifyll" med mål å lure dem til å produsere dette heslige faenskapet) gjelder fortsatt, du har ikke tillatelse til å kontakte dem på noen som helst måte :) Men altså, for min del må du gjerne gjøre det, at du sørger for din egen tvangsinnleggelse skal jeg på ingen måte sette meg imot! :)

Skrevet

arghhhhhhhh.. du klarer å irritere på deg hva som helst tjukka!!! Ikke rart at folk rundt deg avskyr deg som pesten med den evindelige motsigelsene du lirer fra deg hos respekterte mennesker som bla. meg:-) Jeg skal notere meg dine ord her inne og personlig ta kontakt med Kommuneoverlegen i Balsfjord og omegn for økt støtte til sosial trening for deg og den feite skabbete puddelen din:-)

Skrevet

Hehe, folk rundt meg får ikke nok av mitt perfekte og elskelige vesen, det vet du inderlig godt, vennen! :) Men nå er det natta, må tidlig opp i morgen for å rekke ansvarsgruppemøtet ditt klokka 0830, har en drøss av nye tiltak å foreslå for å bedre den usle tilværelsen din. Sov godt, bolla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...