Agne Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Enda er jeg inne i den tiden i pp da håpet er lyserødt og levende. Jeg leser symptomlister som aldri før, studerer alle sider som sier noe om svangerskapets tredje og fjerde uke, kjenner etter symptomer, har forresten oppdaget i allefall to symptomer, kviser og trøtthet. Og er i det hele tatt meget positiv. Tenk, være gravid nå og ha termin i begynnelsen av mai, så utrolig flott å få barn i mai da. Jeg vet jo at jeg denne gangen traff akkurat ihht el. Og da er det vel ingen grunn for at ikke det skulle klaffe slik at lillespiren festet seg? Åh som jeg har kjent etter festesmerter, som noen av dere har opplevd, jeg har sett etter festeblødning nå i flere dager også, men det er det jo ikke alle som har, så..... Håpet er nå så sterkt levende at jeg nesten er lykkelig bare av det og det er da iallefall godt det.
martine68 Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Så godt å høre at symptomene er på plass. Akkurat som deg scanner jeg alt om tidlig svangerskap og lever i håpet. Jeg er her inne alt for mange ganger i løpet av dagen og synes det er alt for lite aktivitet her inne nå. Jeg har Bim-mani og tror det øker sjansene for graviditet. Sitter jo og ruger forran pc-en :-).Tror vi også traff på el nemlig og derfor lever jeg i håpet. Inne i hodet mitt surrer tankene om hva hvis det omsider ble min tur...., hva om vi må gi opp pga at mannens svømmere stryker på svømmetesten.... Vi får sulle oss inn i hverandres symptomer og håpe tantene våre har dratt på en velfortjent langtidsferie. klem fra
jenkas69 Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Håpet lever og blomstrer her også, med ikm ca neste søndag. Kjenner og kjenner etter symptomer. Spennende dager fremover nå... Hadde vært helt supert med mai-baby ja! Krysser fingrene for oss alle sammen! Har selv ekstra ømme pupper, er trøtt og har fått noen ekstra kviser nå... Masse lykke til, høres jo ut som du har flotte symptomer! Og siden du traff EL virker dette meget lovende
evigoptimist Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Nå har jeg lagt inn bestilling på MAI BABYER hos Storken, til oss alle sammen=) Vi får tenke positivt jenter, slik at spirene klorer seg fast og vokser seg store og sterke!! XXXXXXXXX
61-modell Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Hei Agne Det er så lenge siden jeg har skrevet noe inne på dinbaby eller BIM at jeg nesten hadde glemt passordet mitt. Hva driver jeg med her, hvorfor leser jeg her inne? Vet ikke helt selv. Vil bare forsøke å si at det kan hende du ikke har så dårlig tid som tu tror selv. Jeg ble ikke gravid (nr.2) før jeg var 44. Er nå 46. Men nå hadde det vært slutt, toro jeg, for mensen er vekk, kan ha med amming å gjøre, men jeg tror det er over for min del. Ikke for at jeg trenger mensen, men vil jo ikke eldes for tidlig heller m. tidlig menopause. Har også en mann som er 55 år, og det er ikke lett. Bare for å si det slik, det var ikke lett å få han med på EL, og ikke lett nå heller. De blir ofte trette i den alder. Jeg har snakket med Dr. Ken Purvis om dette, troppet opp med lillesnuppa i barnevogn på hans kontor og gråt over ubalansen i vårt sexliv, som forsurer vårt samliv noe ganske kraftig. Men det er vist ikke slikt en skal snakke for høyt om. blir vel noen her inne som lurer på hva kjeg driver og babler om nå, kanskje. Og hva gjør vel jeg her. Vel, vel, håper Agne kan bli litt optimist, og kanskje mor påny litt tidligere enn meg, nemlig rett før 45-års dagen. Vennlig hilsen
skifer Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hååååper du er gravid nå og får termin i begynnelsen av Mai Agne, spennende å følge med deg nå Klem klem Skifer
Ine:) Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hehe, høres ut som klare symptomer på at du er mellom el og ikm ja, Agne! Kanskje det endelig er din tur nå? Jeg heier på deg jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå