KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg var på sykehuset inatt pga. rier osv. Det viste seg at livmorhalsen min er alt for kort.En lengde på litt over 2 cm! For to uker tilbake var jeg å målte livmorhalsen å da var den 5 cm. Så den har krympa 3 cm på to uker...!Så jeg skal inn igjen om en uke å sjekke om den har stabilisert seg, eller om den fortsetter å krympe... Det som da er spml..Er det noen som har noe erfaring med dette, å som vet om man skal holde seg unna sex når situasjonen er som den er? Kan sexen hjelpe til å korte den ned også liksom? Håper på noen svar:)
Lille nuffe Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Dytt,dytt! Jeg er i akkurat samme situasjon med 2cm livmorhals og lurer veldig på dette..
Lille nuffe Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Stilte nesten det samme spm på "skravle".. Her kan du lese det jeg fikk til svar der... http://www.barnimagen.com/forum/thread/10148713
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Merkelig at de ikke sa noe om det på føden egentlig..!Når jeg ser noen har fått sexforbud liksom.
Lille nuffe Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Ja, jeg også syns det er rart ingen sa noe til meg om dette. Men, men. Får heller ta det igjen senere da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå