Gå til innhold

Burde vi la være?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sykehuset inatt pga. rier osv.

Det viste seg at livmorhalsen min er alt for kort.En lengde på litt over 2 cm!

For to uker tilbake var jeg å målte livmorhalsen å da var den 5 cm. Så den har krympa 3 cm på to uker...!Så jeg skal inn igjen om en uke å sjekke om den har stabilisert seg, eller om den fortsetter å krympe...

 

Det som da er spml..Er det noen som har noe erfaring med dette, å som vet om man skal holde seg unna sex når situasjonen er som den er? Kan sexen hjelpe til å korte den ned også liksom?

 

Håper på noen svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt,dytt! Jeg er i akkurat samme situasjon med 2cm livmorhals og lurer veldig på dette..

Skrevet

*dytte febrilsk* :P

Skrevet

Ah.. Tusen takk:)

Skrevet

Merkelig at de ikke sa noe om det på føden egentlig..!Når jeg ser noen har fått sexforbud liksom.

 

Skrevet

Ja, jeg også syns det er rart ingen sa noe til meg om dette. Men, men. Får heller ta det igjen senere da.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...