Gå til innhold

Er 3 netter i London passe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Eller er det lite?? Aldri vært der før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har vel 3 netter, men det kommer jo an på hvor mange severdigheter du vil se..Skal du mest shoppe holder det nok med 3 netter..iallefall om du reiser ut tidlig og sent hjem.

Skrevet

Spørs hva du vil se og gjøre det! Vi er der som regel en uke, og synes alltid vi kunne vært mye lenger...

Skrevet

Hmmm... Ja, er sånn i tvil. Mest fordi jeg kvier meg for å være borte fra dattera vår, som da vil være 1 år og 8 mnd....

Skrevet

Var mer enn nok for min del i alle fall. Vært der to ganger 3 netter. Blir lei av å bo på små hotellrom med pledd istedet for dyne, liten dusj, gå i kø i en stor by og stå som sild i tønne i Undergrounden etter min mening.

Skrevet

Hvis du gruer deg til å være borte fra datteren din, så er det nok ikke vits i å være for lenge borte, da klarer du ikke nyte det!

Er uansett viktig å ikke prøve å rekke over alt på de dagene du er der, da blir det bare stress! Velg heller ut noen ting og gjem resten til en annen gang :-)

Skrevet

Ja, du sier noe...

Har aldri vært mer enn 1 natt borte fra henne.. :)

Skrevet

Vi har vært i London hvert år de siste 4 årene, og synes det er utrolig flott by.

Vi hadde med oss Magnus i fjor, da var han 3 mnd, og det var kjempe slitsomt å være der med barnevogn. Er vel generelt sånn i storbyer....

Vi anbefale dere å ta en sånn sightseen buss (eventuelt buss nr. 11 som kjører forbi de fleste kjente tingene) og London Eye.

Se en musikal en kveld (Lion King er UTROLIG flott!!) og sett av mye tid til shopping!

Skrevet

Takk for tips! Sightseeng-buss var lurt :-)

Skrevet

Om du hiver deg med på en slik sightseeingbustur kan du kjøpe billetter til de fleste serverdigheter av guiden på bussen, så slipper du å stå i den samme kilometerlange køen alle andre står i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...