Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Den ene brystvorten vender innover og jeg får den ikke ut. Den har vært sånn i 3 dager nå. Er den ødelagt? Blir så utrolig irritert på den!
lanoforliten Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Ha ha, jeg knekker meg av latter!!!! Utrolig bra svart her, anonym.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 He he.Nei den er ikke død,den sover.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Oy oy....Nå må du være obs.. Brystvortene våres er smarte..Det din driver å holder på med nå, kan sammenlignes med miner..Den skrumper seg inn i mørket, for å plutselig kunne poppe ut og eksplodere ut MASSE melk og gørr uten at du får noen forvarsel! Lykke til!Håper du ikke treffer noen...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Kankje brystvorten din er Jesus og står opp igjen på den 3 dagen! Men pass deg for den hellig ånd!
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Den trenger en liten oppfriskning,bare! Mine var sånn hele tida,før jeg fikk satt inn piercinger i hver av dem som 20-åring! Etter det har de stått som rosenknopper,selv etter at jeg fjerna dem etter 7 år! Men obs!,de kan bli kjempestive! Mine står ut hele tida,og siden jeg har kulemage,og piercing i navelen,så ser det ut som jeg har 3 små klinkekuler fordelt i en trekant på overkroppen når jeg har på noe trangt,ha-ha! Gjett om folk stirrer! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå