Gå til innhold

ikke slimpropp og ikke sperm...hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ikke hva dette kan være!

nå har jeg hele helgen kjent MASSE slim som har rent ut av meg i hytt og pine... det er ikke klompete og fast.. det er tynt, men fortsatt slimete... hver gang jeg er på do må jeg tørke meg hele 3 ganger for å få det vekk, + de gangene jeg går å tørker det vekk etter at jeg har kjent at det har rennt ned i trusa... dette kan umulig være sperm eller slimproppen...

noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan det ikke være slimproppen??

Skrevet

Sånn har jeg hatt lenge, å min slimpropp har ikke gått!

Skrevet

for slimporoppen har gått for 3 uker siden

Skrevet

slimproppen kan danne seg å nytt igjen så du skal ikke se bort ifra det. Men det er veldig vanlig med masse utflod på slutten hvertfall. Har også masse blankt slim.

Skrevet

åja...men dette er jo så mye... trur om og om igjen at det er vannet som går...

har hørt at slimproppen kommer i en størrelse av en ert eller ei krone, og at at det kan være en stripe med blod eller noe...var det som skjedde for noen uker tilbake...

Skrevet

Sånn har det vært med meg også i hele dag.. helt fra jeg stod opp! tyntflytende slim, våter ut trusa fullstendig, renner og renner. Hver gang jeg er på do må jeg også tørke meg flere ganger.. Er dere sikker på at dette ikke er fostervann? Hvordan er det da isåfall? Er det helt tyntflytende som urin det? Blir helt forvirret jeg.. for jeg er 8 dager over termin, så er ikke dette et tegn på begynnende fødsel, så gir jeg opp;)

Skrevet

jeg har og det slimet du prater om, kjennes nesten ut som at jeg tisser litt på meg av og til så mye er det!! - er det ikke bare utflod?

Skrevet

kanskje en spermpropp?

hihi..neida,spøk tilside...

hvorfor kan ikke dette være slimproppen?er jo ikke sikkert alt kom ut sist gang,og dessuten kan vel denne dannes på nytt igjen det jeg vet

Skrevet

jeg og har hatt litt sånt i det siste...men trodde bare det var en form for utflod jeg?er bare 29 uker så noe slimpropp er det ikke..

Skrevet

Dette høres veldig ut som vostervann dere. Synes dere skal ringe sykehuset jeg!!

Skrevet

nai tror du det..renner jo ikke da.bare litt snørraktig avogtil er ikke mye heller....

Skrevet

Utfold tror jeg det er. Tenk på det som om du er forkjøla. Det kommer jo nytt snørr hele tiden selvom du snyter deg (sorry ekkel sammenlikning). Mange har stor slimdannelse i kjeden under graviditeten og særlig på slutten. Har det slik selv, men det er ikke fostervann. Fostervann er "vann" og ikke slim. (Men jeg må innrømme at jeg tenker at det kan være vannet som går noen ganger selv.... men som sagt når vannet gikk sist lurte jeg ikke ett sekund på hva det var som hadde skjedd, det var velddig vått og det var ikke slimaktig)

Skrevet

Hei!

kommer fra 2 tri.. er 21+1 og har opplevd å få det samme opp til flere ganger...har sjekket dette opp , og det viser seg bare å være vanlig utflod.. så noe slimpropp tror jeg ikke det er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...