Poteto Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 noen som kan anbefale meg en? hvor får eg kjøpt? og pris.. tusen takk til dere som svarer
St.Sunniva Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Tror jeg kjøpte på Vita....de var maken til de jeg hadde tittet på hos Alliance Apotek, men halve prisen. Kjøpte en som ser ut som en sau - myk og god utenpå :-)
snartmammapåny Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Du tenker på slik som varmer flasken med melk sant? jeg kjøpte en på alexi.no En phillips, som kan brukes både i huset og i bilen. Men den var et dårlig kjøp. Faktisk mindre brukt enn bleiebøtta som nå står ute på trappa. Tar altfor lang tid å varme flaska (8min). Vann i micro eller varmt vann på termos er myyye kjappere. Derimot om du skal varme mm så er den nok helt grei. Men tror faktisk at vannbad oppi vasken eller på komfyren går mye kjappere.
St.Sunniva Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 hehe....tror jeg misforsto litt jeg...bytta om ordene til varmeflaske..hihi
Mrs. Bouquet Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Jeg hadde en fra Avent, brukte den i starten, men melka hadde en tendens til å bli for varm om vi lot den stå for lenge og det tok sin tid når babyen låg å skrek etter melk om natta, så gikk over til mikroovnen. Så kjøte jeg en fra Phillips som også kan brukes i bil fordi vi skulle på ferie. Den var så uffatelig treig at den sjelden ble brukt. VI har endt opp med å ta med en liten vannkoker, på hotell for eksempel, og koke opp vann i den og sette flaska nedi med ferdigutblandet nan fra kartong, og den blir varm på kort tid. I bilen og andre steder der vi ikke har vanlig strøm har vi termos med kokt vann og Nan i doseringsbeger rett i flaska. Hadde nok ikke kjøpt meg flaskevarmer med mindre jeg skulle kjørt veldig langt og ikke hadde muligt til å koke vann eller at det kokte vannet ikke holder seg varmt lenge nok. Om du bare skal ha den hjemme til vanlig stikkontakt anbefaler jeg Avent sin, da den er raskere i stedet for den fra Philips.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Du kan lese om Avent sin på www.mamma-mia.no (tror den var litt dyr der) Phillips sin kjøpte jeg også på www.alexi.no Mulig det er verdt å sjekke netthandelen til www.elkjop.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå