Gå til innhold

thailand med en på 10 mnd, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi tenker oss på tur i et par uker etter jul og har lyst til å reise til thailand. noen som har vært der med baby? tenker på flytur og mat etc.? har jo hørt at det frarådes å dra til theiland med barn under ett år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg var selv i Thailand i sommer med min 11 måneder baby. Selve det å reise med babyen gikk veldig bra! Men selve Thailand var noe dritt!! De fine plassene du hører om kan du omtrent ikke reise ut til en gang på den tiden du skal reise.. Sikkerhet er ikke noe de tenker på i Thailand.. Off nei takk.. Da drar jeg heller til andre eksotiske land, som ikke er et u-land.kunne ikke gå eller krype på bakken for den er SKITTEN åpen kloakk og møkk overalt.. Vi var i bankok, Hua Hin og kos samui.. Men er du ute etter pene hoteller så reis te thailand, men rett utenfor kommer slummen!

Men det er bare min mening:D Billig var det heller ikke, prisene har økt med nesten 100%.. såååå jeg ville revurdet Thailand.

Skrevet

gå inn på reisedebatten. er mange der som har reist til thailand :-)

Skrevet

Det anbefales ikke å reise med barn under 4 år til Thailand. HAdde nok funnet meg ett tryggere sted når det gjelder både bakterieflora, insekter og helsetilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...