Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei.Venter vår lille i desember,og er på jakt etter vognpose. Men kom plutselig på at den trenger en god og varm dress også som den kan bruke i setet o.l . Men trenger jeg egentlig begge deler? Finnes det noen gode dress/poser som kan brukes i både vogn og sete så jeg slipper å kjøpe begge? En god dress,ullteppe og dyne pluss godt tøy må vel holde på normalt kalde vinterdager..?Eller..?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg vet! er utrolig mye man trenger.. man får sånne poser man kan bruke i bilsete og i vognen. Jeg har sett det på en nettside en gang, men husker ikke hvor. Men er nok mange som har det tror jeg. lurer på om det kanskje var på www.going.no prøv der =) ellers kan du jo høre i butikker også . Lykke til =)
Adelina2 Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Ja klart det holder med en god varm dress og ullpledd..det er mye en ikke trenger..men så er det også mye som er kjekt..voksipose kan absolutt anbefales om vinteren..men det er ikke noe en må ha. En må ta en vurdering på hva en ønsker...ikke alltid så enkelt.
purple Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 hei. Blir endel tanker om hva man vikrelig trenger her og. Har hatt de samme tanker som du...voksi el. ikke? I og med at vinter'n her ikke er noe særlig kald..ca+ 7+12 grader så satser jeg på en hel dress uten ben som og kan brukes i bil eller en ulldress til å ha utenpå andre klær . Samt pledd og (dyne.) Ei venninde sier voksi blir veldig trangt i vogn om den ikke er stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå