Meg og bøllegutta!! Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Tror det er vannkopper begge gutta har fått. Største på 2 1/2 begynte på tordag med feber. Har fortsatt feber og den har ligget mellom 38 og 39. Fikk noe få røde prikker og har nå noen få små blemmer. 2 i ansiktet, en på overkropp og en på foten. MInste på 6 mnd tror jeg ikke har hatt feber. Men han fikk masse prikkere. Og har nå både prikker, blemmer og skorper... Han har noen in ansiktet, på armene, mange på knærne, føtter og tærne.... Men han har vel ingen på mage, bryst, rygg som skal være veldig vanlig... men dette kan vel være vannkopper allikevel? HVor lenge pleier de å ha feber ved vannkopper og burde jeg ta de med til legen for å få en sikker diagnose??
m@rie82 Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 hvordan vannkopper arter seg er nok veldig individuelt. det er nok godt mulig det er vannkopper. har guttene dine vært sammen med andre barn som har hatt vannkopper (ca 14 dager før det slo ut)? da min gutt var 3 år fikk han vannkopper. han fikk litt feber og så kom veskefylte blemmer litt etter litt. men etter bare 4-5 dager tørket de inn og begynte å forsvinne av seg selv. vi brukte å ta på hvitvask om kvelden slik at han lettere skulle få sove, og ikke ligge og klø så veldig. håper det går fort over. god bedring til dine to små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå