Gå til innhold

kinesisk-kart,jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? har det stemt med dokke???

har en gutt fra før,og etter karte stemme det....og no skal eg visst få jente...=)

hadde vert artig og hørt om det stemmer eller ikkje på andre og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte ikke hos meg iallfall.Fikk gutt og det sto at nesten hele det året skulle jeg fått jente.Hehe.Var ingen tvil om at det var gutt hos meg heller da:p

Skrevet

tok det kinesiske kartet på to ulike nettsteder. Det ene viste gutt, det andre jente.....

Skrevet

hehe....ja det gjor det jammenpå meg og....tok det her på bim,da viste det jente,og på babyverden viste det gutt....nei,får vente til UL JA...hehe

Skrevet

Ifølge kartet skulle jeg få jente, men har vært på to ultralyder og begge sa at det er inge tvil om at jeg får en gutt:)

Skrevet

ifølge begge kartene skal jeg få gutt, men sist lutralyd tippet jordmor på at var en jente. kunne ikke si noe med sikkerhet... får vente å se. er i uke 33, så skulle jo vært mulig å se det, men h*n gjemmer seg alltid

Skrevet

Vi har termin på likt vi!

14. april! :o)

Begge karta viser jente hos meg, så vi får se om det stemmer! =P

Skrevet

På meg har det stemt på de 2 guttene mine, og iflg kartet skal jeg få jente denne gang. Blir spennende å se på ul.

Skrevet

kartet på BIM er nok det som er mest troverdig. Jeg har fått gutt der og venter gutt:)

Har også sjekket mange i slekta og dette har stemt hver gang faktisk... :)

Skrevet

Jeg skal ha gutt både i følge UL og kinesisk kart;-)

Skrevet

stemt på begge mine! :-) to gutter :-)

Skrevet

Med min første viste den jente, og vi fikk jente! Nå viser den gutt, og både ul og min magefølelse sier gutt! :-)

Skrevet

Kartet på babyverden viser gutt på min første (som også er en gutt) og jente nå (UL nå viste jente iflg jordmor). Så det stemmer på begge.. :o)

Kartet her på BIM derimot viser gutt nå..

Ikke så greit å vite når de to kartene viser forskjellig..

Skrevet

Ultralyden viste gutt.

Har nå sjekket kartene her og på babyverden, begge viste gutt.

Men kartene er jo helt forskjellige, og det ene tar utgangspunkt i mors alder ved unnfangelse, og det andre i mors alder ved fødsel....

Skrevet

Både på bim og babyverden viste kartet at jeg skulle få gutt... Men jeg har fått jente... Så det stemte ikke på meg:)

Skrevet

begge karta stemmer på alle mine...jeg har to guttr fra før og får nå ei jente..skulle være temmelig sikkert etter tre ul'er og en 3d

Skrevet

Begge kartene sier jeg skal få jente, men UL viste gutt. Men vil jo bare tiden vise om den stemmer eller ei :) Har i det siste begynt å få en følelse av at det er en jente der inne, men det er sikkert bare fordi vi har fått/kjøpt så mye lyseblått.. så jeg har vel bare litt noia itilfelle de har sett feil :P

Men ingen av kartene stemmer ikke på mine venninners barn.

Skrevet

stemte på meg første gangen..vet ikke hva jeg får nå,men ifølge kartet blir det ei jente...så det vil tiden vise,blir spennende:)

Skrevet

Ser ut til at jeg får ei jente.. Hehe. Har tatt to tester, og de viser jente. Og det kinesiske kartet viser jente.. Så vi får se..

Skrevet

Vanskelig å vite. Vet ikke om barnet ble unnfanget i mai eller juni, så da....

Men mitt neste barn skal bli unnfanget i januar, og da blir det en gutt står det. Søren å... Jeg som vil ha en jente. He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...