(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 nå sparker, hikker og beveger hun seg som en gal her inni. holdt det gående et par timer. er ikke helt vanlig på dagtid dette her. bør jeg bli bekymret?? er i uke 38..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hadde det vært meg hadde jeg ikke vært bekymret for sånn holder jenta mi på dagen lang. Men fikk beskjed av jordmoren min at dersom babyen plutselig laget unormalt LITE liv, eller unormalt MYE liv, så skulle jeg ringe jordmor, evt. føden. Så da må du vel bare vurdere ut i fra hva som er vanlig hos deg...
pregnante :-D Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 hva er unormalt mye liv? min baby i magen har spaket, bult, snudd seg i 20timer nå. Uten stopp. Føler den er urolig for noe. Jeg har aldri blitt vekket av spark før, men har blitt det tre ganger i natt og nå er jeg helt våken og bekymret... Pleier å kjenne flere perioder med spark på en "vanlig" dag, men ikke slik som dette... Bør jeg ringe føden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå