Gå til innhold

FOR aktiv baby?


(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå sparker, hikker og beveger hun seg som en gal her inni. holdt det gående et par timer. er ikke helt vanlig på dagtid dette her. bør jeg bli bekymret?? er i uke 38..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg ikke vært bekymret for sånn holder jenta mi på dagen lang. Men fikk beskjed av jordmoren min at dersom babyen plutselig laget unormalt LITE liv, eller unormalt MYE liv, så skulle jeg ringe jordmor, evt. føden. Så da må du vel bare vurdere ut i fra hva som er vanlig hos deg...

  • 2 uker senere...
Skrevet

hva er unormalt mye liv? min baby i magen har spaket, bult, snudd seg i 20timer nå. Uten stopp. Føler den er urolig for noe. Jeg har aldri blitt vekket av spark før, men har blitt det tre ganger i natt og nå er jeg helt våken og bekymret...

Pleier å kjenne flere perioder med spark på en "vanlig" dag, men ikke slik som dette... Bør jeg ringe føden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...