3b@rnsmor-30* Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 vi har mulighet til å være med på bading 1 time i uka i sånn varmtvannsbasseng. men har også mulighet til å ha ungene med i ei turngruppe en time i uka. disse to tingene foregår på samme dag og samme tid.... er så usikker på hva jeg skal velge... badinga hr vi vært med på i et par år nå...
meg & to små vampyrer Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Får dere lære å svømme på badinga? Jeg elsker å svømme, hadde valgt det om det var meg. Men om dere har gått der i mange år, så kanskje variasjon er tingen? Begynne på turn nå?
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 det er jo bare en gjeng foreldre som er med på den sømminga. så vi bader med våre barn.. er begrenset hvor mye svømmetrening det blir.. ungene er 2,5 og 4 år nå.... det er veldig deilig på den badinga, og en koselig ting for oss 4 å gjøre sammen.. men lurer også på om det er greit med litt forandring.. enentlig lyst til å gjøre begge deler.. men det går jo ikke...
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 ok.. kanskje vi gjør det det neste halvåret, også kan vi bytte da.. føler at ungene har godt av å lære seg mer med kroppen enn de får til ved å bare hoppe fra kanten i et badebasseng... man får så god kroppsbeherskelse på turn.. hmmmmm.... tenke-tenke-tenke--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå