to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jeg bruker microgynom 21 dager. tok siste på tirsdag og skal da ha 7 dager uten og mensen skal komme i den perioden. har ennå ikke kommet etter 5 dager uten pilla:( hadde så vidt litt blodig slim i går men ikke i dag. sex livet har vært labert den siste tiden så kanskje sex en gang siste mnd så sikkert ingen fare men blir litt svett her alikevel he he:) noen som har opplevd å måtte vente så lenge?? eventuelt hatt samme piller??
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2007 dytter litt
Plutselig_gravid Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 har ikke brukt det merke,men vet at noen heldige mister mensen eller blør mye mindre på visse p-piller. Lenge siden du begynte på dem? Det kan nemlig ta et par mnd før ting blir regelmessig. En bivirkning av p-piller er mindre sexlyst - kanskje du kan prøve et annet merke? Jeg var borte i 4 p-pillemerker før jeg var fornøyd:o)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 hatt de i to år snart. alltid fått mensen på 4 dagen omtrent. men blør ikke like lenge. kanskje den ikke kommer pga jeg er litt stresset. begynner på nytt brett på onsdag som jeg skal selvom den ikke har kommet. drar til syden om en uke og vil ikke få den der he he:)
Plutselig_gravid Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hehe - kan jo hende at mannen din har supersperm - er jo de som blir gravide på pillen også. Kan hende det er stresset som gjør det, men ville tatt en test for sikkerhetsskyld. Da kan du i hvertfall slappe av når testen mest sannsynlig viser negativ:) Du kan jo gå til legen å få utsettelsespiller på mensen så slipper du å kanskje få den i syden:) Det skal jeg love deg er kjipt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå