Gå til innhold

Nå hører jeg til her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, så fort dette går....! Siste trimester allerede jo! Har en liten gutt i magen som sparker og spreller som bare det, gleder meg sånn til å få møte ham:) Termin 11. november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen hit=)

Håper det er du som taar plassen min da;) så jeg kan flytte videre=P

Skrevet

Hihi, ja, vi får satse på det da:) Lykke til, håper du får føde veldig snart!

Skrevet

velkommen!!!

er glad det kommer flere novemberjenter hit!

har termin dagen før deg! og venter ei jente! :)

Skrevet

Så gøy! Jeg var på 3D-UL på fredag, det var helt fantastisk! Gleder meg sånn....!

Skrevet

Velkommen velkommen!!

Håper du får et fint siste trimester!!

Kos deg og lykke til videre!!

*klem*

Skrevet

Jeg hører også til her inne nå og har også termin 11. november! Hipp hurra for oss:)

Skrevet

Ja, hipp hurra for oss! :)

Attpåklatt: nå har du ikke lenge igjen altså! Går det bare bra med deg?

Skrevet

velkommen lunajenta!!

Terminen min ble jo flytta til 4 november, så teoretisk sett så skal jeg føde før deg, men her kan jo alt skje!!;) blir spennende å se..

Skrevet

Hei lunajenta!

Jo det går vel bra med meg! Vokser ihvertfall... tror magen har gjort et "byks" på voksingen... plutselig ble buksene og toppene så annerledes å gå med.. hm. Og den har nok sunket litt.. hadde det bare vært tegn på at knotten ligger i hodeleie, men den snur seg enda!

Har en mnd igjen nå. Har temin 21. sept. TIden har gått fort!!!!!!!!!!

I dag startet ungene på skolen igjen, det var litt godt. Godt å få hverdag og rutine igjen. Blir fortere sliten kjenner eg..

Men prøver å nyte siste delen avsvangerskapet! Det er det siste...litt rart å tenke på. Kommer nok til å savne sparkene i magen... det er jo koselig, selv om det begynner å bli vondt!

Vi snakkes!!

*klem*

Skrevet

Ja, da føder du nok før meg, framtida:) Man vet jo aldri da, men det er vel mest sannsynlig. Begynner å nærme seg nå, rart å tenke på!

Skrevet

Godt å høre at alt er bra med deg:) Min lille gutt ligger i hvertfall i hodeleie nå, så vi får bare håpe på at han ikke snur seg den siste tiden;) Vet du om du får gutt eller jente?

Synes tiden går veldig fort selv, helt utrolig å tenke på, synes ikke det er lenge siden vi begge hang inne på bli gravid... Samtidig har det jo skjedd så utrolig mye!

Jeg tenker også at jeg kommer til å savne sparkene og bevegelsene hans der inne, gleder meg sånn over hvert eneste jeg kjenner:) Er ikke vondt enda for meg, men kjenner han blir sterkere og sterkere.

Klem til deg:)

Skrevet

Hei Lunajenta-novemberbarn!

Vi har termin samme dag. Venter en jente tror jeg, mne skal på 3d ul om to dager så da får vi se helt sikkert. Hvor skla du føde? Jeg skal på A-hus:)

Klem

Skrevet

Hei!

Gøy med flere med samme termin, 11.11. er jo en fin dato:) Jeg skal føde i Kristiansand jeg. Gled deg til 3D-UL, det er virkelig en opplevelse!

Skrevet

Er vel på tide jeg også kommer etter... Glemmer jo nesten å hoppe over til siste trimester:) Novemberbarn her også! Termin 12.nov.

Skrevet

Juhu!! Ja, du må henge deg på her vettu, Cara80! Tenk, vi har ikke lenge igjen....!

Skrevet

Godt jeg har deg som kan hjelpe meg å holde følge:) Tida går så fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...