Gå til innhold

Dere som har gått på cipralex e.l ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drakk dere alkohol når dere gikk på det? Og hvordan reagerte dere? Hva tålte dere best/minst ,øl,brennevin....:?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk som vanlig, fikk ikke noen mindre toleransegrense selv om jeg gikk på Cipralex. Det er veldig individuelt.

Skrevet

Jeg reagerte ikke annerledes på alkohol jeg heller.

Det kommer jo an på hvordan "syk" man er. Alkoholen kan jo føre til at du gjør ting du ellers ikke ville ha gjort. Så går man på cipralex pga selvmordstanker å slike ting bør man kanskje ikke drikke alkohol:)

Skrevet

Ble dere ikke ekstra fort fulle? Samboeren min går på cipralex pga angst.Han blir veldig fort full,drikker han f.eks 4 halvliters bokser øl blir han nesten dritings..Helt sjokkerende.Han ble ikke så fort full før.

Skrevet

Nei, ikke jeg. Hadde også angst. Men, som hun over sier - er jo veldig individuelt.

Hehe, da blir det billig fylla på han fremover da! ;o)

Skrevet

Billig? Nei,langt ifra! Han er alkoholiker dessverre,har vært d i mange år men har gått på antabust,men for noen uker siden så ville han plutselig ikke ha mer..og begynte å drikke igjen 2 uker etter.og nå drikker han hver dag..sukk..men drikker seg heldigvis ikke full hver dag.Men MÅ ha minst 1-2 øl,og har vært full noen ganger,minst 1-2 ganger pr.uke..Men drikker heldigvis bare på kvelden etter barna har sovnet! Billig i drift er han ikke,kjøper han f.eks 12 øl (d er d meste han har kjøpt-men kan drikke sprit og,enten sammen med øl,eller bare sprit!) så drikker han alt,uansett! Lørdagen drakk han nesten 2 små flasker sprit! jeg tømte ut resten av flaska,uten at han visste d..sa jeg hadde drukket opp,he he :).jeg drikker veeeldig lite...Nesten aldri,og drikker jeg er d bare 1 øl kansje.Han lovte å begynne med antabust igjen i dag..men d gjorde han ikke! Kjøpte seg en sekser,drakk 5,jeg drakk 1..Han er veldig snill når han drikker,mer er man alkoholiker så burde man ikke drikke uansett! Jeg tåler han ikke når han er full,fryktelig masete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...