Gå til innhold

Noen førskolelærere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å jobbe 100% for dere?

Jeg skal begynne på jobb i morra etter ferien, og er litt spent på hvor lenge jeg orker høyt tempo og full jobb...

Er 17+0 i dag, og formen er fin, bare litt svimmel.

Håper jeg får jobbe mest mulig så lenge som mulig, men vi har jo en travel jobb, så jeg er litt spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..jeg jobber som forskolelærer og er 100% i jobb. Går veldig bra ennå..er 16 uker til tirsdag..men er litt spendt på hvordan det kommer itl å gå mot slutten av året. Har de store barna da..så de er jo ganske flinke til å kle på seg selv og klare mye selv..jobber du med de store eller små da? var litt kvalm i en periode da var det litt tøft men gikk bra..nå er jeg heldigvis i en fin periode

Skrevet

Hei

Jeg jobber på småbarns avd og er i uke 23 og må si jeg synes det begynner å bli slitsomt nå...

Spes med tilvenning og sykdom på avd i tillegg, sånn som man bare må regne med.

Hverdagen er jo ikke så lett å få tilrettelagt, selv om det i teorien skal det!

Skrevet

Hei:)

Jeg jobber som førskolelærer 100 %:

Det går bra foreløpig, men litt slitsomt så klart...

Jeg trives godt i jobben og holder ut så lenge jeg kan!

Lykke til til deg da:)

Skrevet

Hei!

Eg er styrar i 70 % stilling, så eg har 1-2 dagar på avdelinga per veke. Av og til 3 alt etter som. Har allereie no litt bekkenløsning og er 16+4 så eg er spent på å sjå kor lenge det går i lag med småtrolla. Kontordelen satsar eg på å greie fram til jul eller kansje heilt til eg går ut i permisjon.

Lykke til til alle!

Skrevet

Hei! Jeg er ped.leder på småbarnsavdeling. Jobber 50%. Sliter endel med ryggen. Mye løft. Opp og ned fra gulv, stoler, vogner og stellebord. Men vi har flere som ikke kan gå, da blir det ekstra. Prøver å tenke at jeg ikke skal løfte så mye. Men det er jo håpløst, man må jo bare ta i der det trengs. Har vurdert å sykemelde meg fullt. Har jo ikke lyst til å bli helt utslitt. Spennende å høre om andre førskolelærere.

Tvi, tvi!

Skrevet

hei dere er ped leder 100 % på små barn, men helt fra uke 5 begynte jeg å kaste opp så er sykemeldt enda(er i uke 15 og) kaster fortsatt opp like mye..og er kvalm. Kroppen er så sliten så jeg drar på jobb inninmellom når jeg orker. Men det er vanskelig pga jeg føler det er kjipt overnfor de nye foreldrene barna og ikke minst styreren. Det er jo ikke noe jeg kan for, men man vet hvor mye det er å gjøre på det nye året så sliter med dårlig samvittighet...

noen tips her? uff er redd jeg ikker kommer meg tilbake i 100 % :(

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg er ped.leder 100%, kom tilbake etter ferien med en ny assistent og en vikar, pga min gode, flinke faste assistent er blitt langtidssykemeldt pga kreft. Jeg er 16 uker og har bekkenløsning. Jeg merker at noen dager er verre enn andre, men det skyldes nok også at mye av arbeidet faller på meg pga opplæring og innkjøring o.l. Jeg får se hvordan det går etterhvert... Jeg føler at bekkenet skal slites fra hverandre etter endt arb.dag. Skal heldigvis til fysioterapeut snart :)

Skrevet

Hei!

Jobber som ped leder i 100% stilling. Har gått ganske greit å jobbe til nå, men var sykemeldt tre uker tidlig i svangerskapet pga blindtambetennelse. Jobber på storbarnsavdeling, og er spent på hvordan høsten blir, utskiftning av personale på min avdeling også. Er 20+1 i dag.

Skrevet

jeg jobber som pedagogisk fagleder 100%,har vært sykmeldt 100% og aktivt sykmeldt siden 9 mai,så jeg var spent på hvordan det ville være å komme tilbake på jobb etter ferien. Jeg er 23+1 idag og foreløpig går det bra. Men jeg tar det bevisst med ro på jobb pga blødninger tidlig i svangerskapet og de på jobb er flinke til å passe på at jeg ikke sliter meg ut.

Skrevet

hei hei!

Jeg er nå i uke 32+3, men jobber fortsatt 100%. Foreløpig går det veldig greit. Merker selvfølgelig at ting er litt tyngre enn før, men skal ikke klage. Jeg jobber som ped.leder på en 0-5 års avdeling. Håper jeg greier å jobbe til permisjonen starter 21. september.

Skrevet

Hei! Spennende at det er så mange førskolelærer her inne:-). Er det noen av dere som har fått tilrettelagt arbeidet? Vanskelig i vår bhg. Det skal ikke brukes noe ekstra penger på vikar. Lykke til til dere alle!!

Skrevet

Jeg er pedleder på storbarnsavdeling,jobber 100%.

Det er kvalmen og trøttheten som nesten har tatt knekken på meg,men jeg har klart å jobbe.Men slitsomt..Er 15 uker nå.

Har også hofteleddsdysplasi som jeg tror kan gjøre ting vanskelig for meg lengre uti svangerskapet...dette er 3 gangen jeg går gravid, og det tar på..

Men stortrives i jobben-så vi får se hvor lenge jeg holder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...