Gå til innhold

Noen førskolelærere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å jobbe 100% for dere?

Jeg skal begynne på jobb i morra etter ferien, og er litt spent på hvor lenge jeg orker høyt tempo og full jobb...

Er 17+0 i dag, og formen er fin, bare litt svimmel.

Håper jeg får jobbe mest mulig så lenge som mulig, men vi har jo en travel jobb, så jeg er litt spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..jeg jobber som forskolelærer og er 100% i jobb. Går veldig bra ennå..er 16 uker til tirsdag..men er litt spendt på hvordan det kommer itl å gå mot slutten av året. Har de store barna da..så de er jo ganske flinke til å kle på seg selv og klare mye selv..jobber du med de store eller små da? var litt kvalm i en periode da var det litt tøft men gikk bra..nå er jeg heldigvis i en fin periode

Skrevet

Hei

Jeg jobber på småbarns avd og er i uke 23 og må si jeg synes det begynner å bli slitsomt nå...

Spes med tilvenning og sykdom på avd i tillegg, sånn som man bare må regne med.

Hverdagen er jo ikke så lett å få tilrettelagt, selv om det i teorien skal det!

Skrevet

Hei:)

Jeg jobber som førskolelærer 100 %:

Det går bra foreløpig, men litt slitsomt så klart...

Jeg trives godt i jobben og holder ut så lenge jeg kan!

Lykke til til deg da:)

Skrevet

Hei!

Eg er styrar i 70 % stilling, så eg har 1-2 dagar på avdelinga per veke. Av og til 3 alt etter som. Har allereie no litt bekkenløsning og er 16+4 så eg er spent på å sjå kor lenge det går i lag med småtrolla. Kontordelen satsar eg på å greie fram til jul eller kansje heilt til eg går ut i permisjon.

Lykke til til alle!

Skrevet