Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg sliter med ekstrem kvalme og oppkast.. Er nå i uke 17, og har gått ned fra 73 til 66 kg siden jeg ble gravid. Er så svimmel at jeg ikke klarer å stå oppreist lenge om gangen, og ligger store deler av dagen.. Er 100 % sykmeldt.. Hva skal til for å få intravenøs væske/næring?? Jeg føler meg skikkelig dårlig:(
ruffen Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Huff, stakkars. Sikkert ikke så mange her som kan svare på det. Ring heller til legen og spør du. God bedring!
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Uff dette hørtes ikke bra ut. Vet ikke hva som må til. Men de må nå på en eller annen måte sjekke at du og barnet får den næringen dere tenger. Jeg ville ha ringt på sykehuset og spurt. Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Når du ikke klarer å få i deg drikke lenger...
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Det er nok som en over her sier at får du ikke i deg drikke lenger så må du iallefall kontakte legen. En blir fort dehydret og det kan være farlig i lengden. 3 dager max er grensen hvis en ikke får i seg noe form for drikke.Vekten derimot kan gå LANGT ned før dem tar affær tror jeg da.hehe.Er jo litt avhengig av hvor mye mammaen har fra før.hehe,.hvis du skjønner.En tynn person har ikke så mye lager å ta av som en som kanskje er litt større. ( selv er jg en dame som har litt ekstra.) Jeg har en veninne som gikk ned over 10 kg pga svangerskapskvalme men ble ikke innlagt. Så det er veldig individuelt vil jeg tro:) Lykke til og sov og slapp av så mye du har mulighet til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå