KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Svigermorra mi må være synsk eller noe, for dette var drøyt... Første gangen var det slik: Jeg skulle på besøk til dem, å idet jeg tok i handtaket til ytterdøren utenfra for å gå inn, sa svigermorra mi til svigerfar "kristine er gravid!!!!!" Å det var samme dagen jeg fant ut at jeg var gravid...så det var jo creepy i seg selv... Å nå i natt var jeg jo på sykehuset pga.rier og smerter. Ingen andre enn meg og min mor som dro ned viste om at jeg var på sykehuset. Jeg har en altfor kort livmorhals å er i faresonen for å føde lenge før termin. Skal tilbake igjen å se om den fortsatt krymper om en uke... Svigermor ringte isted, å fortalte at hu hadde bråvåknet halv 5 inatt helt svett å jævli hvor hun hadde sagt "Kristine er på sykehuset!!Hu kommer til å føde 2. september!!" Hva skjer med det liksom!? Dette er bare syykt....andre som har opplevd noe lignende eller? Uff, hvis jeg føder 2.sept trur jeg at jeg klapper sammen:P
Mortil1snart2<3 Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Dette var jo litt skummelt... tror jeg hadde sørga for å ha alt klart til 2. september da, sånn for sikkerhetsskyld!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Åh herregud. Får helt frysninger her jeg sitter. Blir spennende å se 2. september da. Får håpe hun tar feil, egentlig, for det er jo noen uker for tidlig... Leste det forrige innlegget ditt om at du var på sykehuset i natt. Du får legge deg ned og slappe av til termin!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 hehe håper jeg også hun gjør...!Men det værste er at det er ganske mye mulig at han kommer ut rundt der...uff!Ja ikke noe mer lange gåturer på meg nå...sitte å være litt soffagris..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå